شناسهٔ خبر: 38505953 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

گل گهر - استقلال؛ بدون تماشاگر اما پرگل!

دیدار این هفته گل گهر و استقلال قطعا پرگل پیگیری خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، دیدار حساس گل گهر و استقلال درحالی انجام خواهد گرفت که سیرجانی‌ها برای فرار از سقوط، نیازمند سه امتیاز این بازی می‌باشند و در آن سو نیز استقلالی‌ها اگر می‌خواهند همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانند، باید با دست پر به تهران برگردند.

با نگاهی به عملکرد گل گهر و استقلال در چهار بازی گذشته، درخواهیم یافت که دیدار فردا (پنجشنبه) این دو تیم پرگل انجام خواهد شد. گل گهر در 4 بازی گذشته میانگین 10 شوت به سمت دروازه حریفان داشته و در مقابل نیز به مهاجمان حریف اجازه داده تا میانگین 11.5 شوت به دروازه سیرجانی‌ها زده شود. استقلالی‌ها نیز در همین مقیاس بازی، 10.6 شوت به سمت دروازه حریفان زده‌اند و میانگین 9.3 شوت نیز به سمت دروازه‌شان روانه شده است.

سیرجانی‌ها در 4 دیدار گذشته خود زیاد به حریفان اجازه نزدیک شدن به دروازه‌شان را داده‌اند. میانگین 3.7 موقعیت برای حریفان گل گهر نشان از عدم سخت‌گیری مدافعان گل گهر بر روی مهاجمان حریف حکایت دارد. در مقابل نیز مهاجمان گل گهر میانگین 3.7 موقعیت گلزنی در 4 بازی گذشته خود را به ثبت رسانده‌اند. استقلالی‌ها اما بیشتر از آنکه موقعیت گل برای خود بسازند، به حریف اجازه ساختن موقعیت کرده‌اند. از میانگین 3.6 موقعیتی که استقلالی‌ها در بازی‌های اخیر ساخته‌اند، میانگین 4 موقعیت به حریفان خود داده‌اند که این آمار اصلا برای تیم مجیدی جالب نیست.

به هر حال آمار و ارقام نشان می‌دهد که دیدار این هفته دو تیم، پرگل و تماشایی دنبال خواهد شد. عدم سخت‌گیری مدافعان دو تیم کار را برای مهاجمان زهردار هر دو تیم راحت خواهد کرد و همین موضوع، سبب پرگل شدن بازی خواهد شد.

دیدار دو تیم گل گهر و استقلال از ساعت 16 و بدون حضور هواداران در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان برگزار خواهد شد.

نظر شما