شناسهٔ خبر: 38505378 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانشگاه علوم پزشکی کاشان تاکید کرد:

انتقال بیمار بین شهرها فقط با مجوز ستاد هدایت در وزارت بهداشت

روابط عمومی اعلام کرد: هرگونه فرآیند انتقال بیمار بین شهرها و دانشگاه‌های مختلف تنها از سوی ستاد مستقر در وزارت‌بهداشت به‌نام ستاد هدایت صورت می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، در این اطلاعیه آمده است: تاکنون هیچ درخواستی از قم برای انتقال هیچ بیماری به کاشان نبوده و همه امکانات دانشگاه در زمان حاضر برای کمک به مردم شریف منطقه کاشان و آران‌وبیدگل آماده خدمت‌رسانی است.

شیوع ویروس کرونا، اواخر دسامبر گذشته  از چین آغاز شد و تاکنون هزاران نفر در این کشور به این ویروس مبتلا شدند و صدها نفر نیز جان خود را از دست دادند. این بیماری، قابل پیشگیری است و با راهکارهای ساده می‌توان از شیوع و ابتلا به آن جلوگیری کرد.

مردم باید از تماس‌های غیرضروری و حضور در میان ازدحام جمعیت پرهیز کنند، فاصله منطقی را با دیگران ( دست‌کم یک متر) رعایت کرده و روبوسی و دست دادن‌های غیرضروری را کنار بگذارند. همچنین افرادی که علایم بیماری سرماخوردگی دارند، در منزل بمانند و به سرعت مراقبت‌های درمانی را از طریق پزشکان در پیش بگیرند و با سایر افراد تماس نداشته باشند. شستن مداوم دست‌ها با آب و صابون یکی از بهترین راهکارها برای پیشگیری از ابتلا به این بیماری است.

نظر شما