شناسهٔ خبر: 38504772 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت الله علوی گرگانی در دفتر خود پاسخگوی مقلدان و مراجعین هستند +ببینید

دفتر آیت الله علوی گرگانی ضمن رعایت نکات بهداشتی از مقلدین و مراجعین پذیرایی کرده و این مرجع بزرگ جهان تشیع همچون گذشته پاسخگوی سوالات این عزیزان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا؛ هم زمان با شیوع کرونا در قم بازار شایعات در این شهر بسیار داغ است و برخی نیز در فضای مجازی به این شایعات دامن زده و سبب نگرانی همشهریان عزیز می شوند.

از جمله شایعاتی که مطرح شده است خروج مراجع تقلید از شهر مقدس قم است که برخلاف واقعیت است، مراجع و علما از گذشته تاکنون همواره یار و یاور مردم بودند و در سختی و مشکلات نیز یکی از اصلی ترین پشتوانه های نظامی و جامعه اسلامی هستند.

در بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله که در سال های اخیر کشورمان به آن دچار شده است مراجع و علما با بیانیه و منویات گران بهای خویش بر لزوم کمک رسانی و وحدت و همدلی تاکید کرده و به رسالت خود به خوبی عمل می کنند و همچنین در کنار کمک های معنوی از کمک های مالی دریغ نمی کنند.

حضرت آیت الله علوی گرگانی از جمله مراجع تقلیدی است که در شهر مقدس قم حضور دارند  و کارهای روزانه ایشان برقرار است و دوساعت به ظهر و دوساعت به غروب در دفتر حضور پیدا کرده و به سئوالات مراجعین پاسخ می دهند.

دفتر این مرجع بزرگ جهان تشیع ضمن رعایت نکات بهداشتی از مقلدین و مراجعان پذیرایی کرده و حضرت آیت الله علوی گرگانی نیز همچون گذشته پاسخگوی سوالات این عزیزان است.

علوی گرگانی

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما