شناسهٔ خبر: 38504633 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

جعفری: سومی لیگ برتر بسکتبال برای ما اهمیت زیادی داشت/ فشردگی لیگ امسال زیاد بود و تیم‌ها فرصت استراحت نداشتند

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی‌نو اصفهان گفت: پیروزی در مسابقه رده بندی و کسب مقام سومی برای ما اهمیت زیادی داشت. از طرفی فشردگی مسابقات لیگ امسال زیاد بود و تیم ها زمانی برای استراحت نداشتند.

صاحب‌خبر -

سپیده جعفری پس از پیروزی در بازی سوم مرحله رده‌بندی و کسب عنوان سومی لیگ برتر بسکتبال به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: هفته گذشته در اصفهان مسابقه دادیم و موفق شدیم پالایش نفت آبادان را شکست دهیم اما در مسابقه دوم بازی سخت تری داشتیم چون آبادانی‌ها چیزی برای از دست دادن نداشتند.

وی افزود: تا کوارتر سوم پیروز مسابقه بودیم اما در کوارتر چهارم روند بازی تغییر کرد و نتیجه را واگذار کردیم.

سرمربی تیم بسکتبال نامی‌نو اصفهان درخصوص مسابقه سوم شاگردانش مقابل پالایش نفت آبادان اظهار داشت: در بازی امروز تلاش کردیم مسابقه خوبی انجام دهیم و از کوارتر اول برتری با تیم ما بود. شاگردانم تلاش کردند و موفق شدیم پیروز میدان باشیم.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانم در مسابقه امروز خوب بودند و مژگان خدادادی بیشترین امتیاز را کسب کرد.

جعفری با اعلام این مطلب که از ابتدای مسابقات لیگ برتر بسکتبال برای کسب عنوان قهرمانی رقابت کرده گفت: هر تیمی برای قهرمانی در لیگ‌برتر وارد مسابقات می شود و ما هم با همین هدف رقابت کردیم اگرچه در شرایط خاصی تیم ما بسته شد ‌و فقط مژگان خدادادی ملی پوش کشورمان را که از سال قبل داشتیم و معصومه اسماعیل زاده ملی پوش اصفهانی را در تیم داشتیم و سایر بازیکنانم جوان بودند. همچنین می خواستیم با بازیکن خارجی قرارداد ببندیم که نشد با این حال شاگردانم با تمام انرژی خود تلاش کردند.

وی با اشاره به مسابقات رده‌بندی اظهار داشت: مرحله رده بندی برای ما اهمیت زیادی داشت چون مقام داشتن بهتر از چهارمی و مقامی نداشتن است. در رده بندی همه دست به دست هم دادند و فینال سختی را پشت سرگذاشتیم چون می خواستیم مقام داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو اصفهان به فشردگی مسابقات لیگ برتر امسال اشاره کرد و افزود: سطح مسابقات لیگ‌امسال خوب بود فقط فشردگی‌ لیگ و رقابت ها زیاد بود به طوری که بعد از هر مرحله از مسابقات استراحت نداشتیم و برخی جوانان خسته شده و نتوانستند ریکاوری کنند که امیدوارم در مسابقات سال آینده زمان استراحت به تیم های شرکت کننده داده شود.

وی درباره پیشنهاد لغو مسابقات رده‌بندی به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: شرایط بحرانی شیوع ویروس کرونا زمانی اطلاع داده شد که برنامه حرکت ما برای شرکت در مسابقه رده بندی اعلام شده بود ما یکشنبه به آبادان رفتیم و تصمیم درباره برگزاری مسابقات را با فدراسیون درمیان گذاشتیم که گفتند مسابقه برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما