شناسهٔ خبر: 38504378 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

معاون استاندار سیستان و بلوچستان: اطلاع رسانی شفاف از شایعات جلوگیری می‌کند

معاون سیاسی اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: امروز علاوه‌بر سواد رسانه‌ای و سواد سلامت باید تمرین فرهنگ صورت گیرد و با اطلاع رسانی درست و شفاف از ایجاد شایعات در جامعه جلوگیری کرد.

صاحب‌خبر -

 علی زینی‌وند در نشست مشترک شورای اطلاع رسانی، اصحاب رسانه و رابطین و مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: شورای اطلاع رسانی با رعایت همه جوانب چهارچوب‌هایی را تدوین می‌کند که همه رسانه‌های رسمی ملزم به رعایت آن هستند.

وی گفت: باید از طریق فرهنگ سازی سوداگری اقتصادی و سودجویی برطرف شود زیرا مبارزه با احتکار و چیزی که به سلامت مردم بستگی دارد بسیار مهم است.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: همه جای کشور درگیر ویروس کرونا هستند که باید اطلاع رسانی لازم برای مقابله با این ویروس به مردم انجام شود.

وی ادامه داد: سیستان و بلوچستان از استان‌های با چالش از لحاظ زیرساخت است اما با وجود پنج هزار کیلومتر فیبر هوایی خوشبختانه کوچکترین اخلالی در برگزاری انتخابات نداشتیم.

زینی‌وند گفت: برای اولین بار در استان شاهد دستگاه الکترونیکی احراز هویت بودیم که عملکردی بسیار مطلوب داشت.

وی ضمن تشکر از حضور پرشور مردم سیستان و بلوچستان در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم این استان با حضور هوشمندانه و پرشور خود بار دیگر برگ زرینی برای این منطقه به ارمغان آوردند و افتخار می‌کنیم که انتخاباتی شفاف و در سلامت کامل با همراهی مردم برگزار شد.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: درصد مشارکت نسبت به ادوار گذشته تا حدودی پایین‌تر بود اما نسبت به کشورهای دیگر بسیار قابل قبول بوده است.

وی بیشترین مشارکت انتخابات در سیستان و بلوچستان را در دلگان و کمترین کاهش مشارکت را در زاهدان عنوان کرد و گفت: در حوزه انتخابیه سراوان و چابهار با افزایش مشارکت نسبت به دوره‌های قبل روبرو بودیم.

انتهای پیام

نظر شما