شناسهٔ خبر: 38504286 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شمشیرباز تیم ملی اسلحه سابر:

تمام هدفم کسب مدال در المپیک است

فتوحی گفت: تمام تلاش خودم را می‌کنم تا در المپیک توکیو ۲۰۲۰ به مدال دست یابم.

صاحب‌خبر -

محمد فتوحی ملی پوش شمشیربازی اسلحه سابر کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت: رقابت های جام جهانی لهستان هم مانند سایر مسابقات امتیاز آن در رنکینگ فدراسیون جهانی برای سهمیه المپیک موثر بود. خدا را شکر توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم و ژاپن، چین و مجارستان که تیم دوم رنکینگ جهانی بود را شکست دهیم و سهمیه المپیک را کسب کنیم.

او افزود: بعد از مسابقات لهستان کادرفنی تشخیص داد در لهستان ماندگار شویم و در کمپ تیم‌های ملی از دیروز تمرین‌های خود را شروع کرده‌ایم. حدود ۱۲ روز تمرینات خود را ادامه می دهیم با چند تیم دیگر تمرین می‌کنیم. در روز چهارشنبه هفته بعد به کرواسی، محل جدید مسابقات جام جهانی اعزام می شویم و در آنجا باید یک مسابقه دیگری را شرکت کنیم و بعد از آن نیز منتظر تصمیم مسئولان فدراسیون و کادر فنی هستیم که چه تصمیمی گرفته شود.

فتوحی گفت: در طی این سال ها ما همیشه روند رو به بالایی داشتیم. همیشه سعی کردیم خودمان را به جمع کشورهای قدرتمند شمشیربازی جهان نزدیک کنیم و اکنون نیز تیم شمشیربازی سابر ایران جزو ۵ تیم برتر دنیا است. در برنامه‌ریزی‌های مان طوری پیش می رویم که بتوانیم در المپیک مدال کسب کنیم.

شمشیرباز تیم ملی سابر ایران ادامه داد:  تمام هدف من این است که در المپیک بتوانیم مدال کسب کنیم و شمشیر بازی را جزء رشته هایی در کشور کنیم که در المپیک صاحب مدال هستند.

فتوحی گفت: تمام تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتایج را برای شمشیربازی کشور کسب کنیم و از مسئولان وزارت ورزش و جوانان  و کمیته ملی المپیک انتظار داریم نگاه ویژه‌ای به شمشیر بازی داشته باشند و حالا که ما وظایف خود را انجام داده‌ایم مسئولان مسئولان کشور هم ما را حمایت کنند که در این ۵ ماه باقی مانده از المپیک بتوانیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما