شناسهٔ خبر: 38504275 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سرهنگ مرادی:

عاملان آتش سوزی خودروهای حمل ضایعات پارچه، دستگیر شدند

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ عامل آتش کشیدن خودروهای حمل ضایعات پارچه در جنوب تهران، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عباس مرادی در تشریح این خبر اظهار کرد: چندی قبل خبری مبنی بر آتش زدن عمدی خودروی حمل ضایعات پارچه محدوده استحفاظی سرکلانتری دهم مخابره شد که تیم ویژه ای از مأموران کلانتری ۱۶۱ ابوذر به ریاست سرهنگ حسین شمسایی تشکیل شد.

وی افزود: مأموران در گام نخست در محل آتش سوزی عمدی خودروی حمل ضایعات پارچه رفته و در تحقیقات میدانی به دست آوردند مرد جوانی با یک فندک اقدام به آتش زدن پارچه‌های پشت خودروی وانت می‌کند.

این مقام انتظامی گفت: مأموران در ادامه تحقیقاتشان به محل جمع آوری این ضایعات پارچه رفته و با توجه به تصویری که از متهم داشتند در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی عامل این آتش سوزی عمدی شدند.

سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: متهم پس از دستگیری ادعا کرد از مرد جوانی ۵ میلیون تومان برای آتش زدن هر خودروی ضایعات پارچه پول گرفتم که در این خصوص تیم پلیسی به سراغ متهم اصلی پرونده رفته و پس از ۶ ساعت عملیات موفق به شناسایی و دستگیری متهم شدند.

این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم اصلی پرونده در گام بعدی عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: در تحقیقات از این متهم سابقه دار مشخص شد وی به خاطر اختلاف حساب با مالک خودرو که در کار ضایعات پارچه فعالیت دارد همدست خود را اجیر و خودروها را به آتش کشیده است.

سرهنگ مرادی در پایان گفت: پس از اعتراف هر دو متهم به جرم خود با دستور مقام قضائی روانه زندان شدند.

نظر شما