شناسهٔ خبر: 38503435 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

کرونا در صدر اخبار شهرخبر

با شیوع ویروس کرونا در کشور، بسیاری از کاربران سایت شهرخبر برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این ویروس و راه‌ها مقابله با آن اخبار مرتبط با این کلیدواژه را دنبال کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، بنابراعلام روابط‌عمومی سایت شهرخبر، پربازدیدترین اخبار کرونایی در هفته جاری به ویدئوهای منتشر شده از صحبت‌های دکتر ایرج حریرچی در جلسه نشست خبری با رسانه‌ها و همچنین ویدئویی که ایشان از خودشان در شرایط قرنطینه گرفتن مربوط است. خبر ابتلای محسن هاشمی و پس از آن خبر منفی بودن پاسخ آزمایش‌های وی نیز از جمله اخبار پربازدید هفته جاری سایت شهرخبر بودند.

آمار مبتلایان و جانباختگان ویروس کرونا نیز که در طول روز به نقل از منابع مختلف اعلام و به‌روز می‌شود نیز به سرعت به صدر پربازدیدترین اخبار شهرخبر می‌آیند. علاوه بر آمار، اخبار تاسف‌برانگیزی که از فوت هم‌وطنان‌مان در شهرهای مختلف روی خروجی رسانه‌ها قرار می‌گیرد نیز با موج بازدید مواجه می‌شوند.

گزارش‌های تصویری از ضدعفونی کردن اتوبوس‌های تهران و اصفهان توسط کارکنان شهرداری این دو شهر نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت. به نظر می‌رسد با توجه به اینکه بسیاری از کاربران فضای مجازی برای تردد در سطح شهر وسایل نقلیه عمومی استفاده می‌کنند، مشاهده این تصاویر به آنها اطمینان خاطر بیشتری می‌دهد.

در میان اخبار کرونا ویروس خبر ابتلای محمود صادقی، نماینده مجلس شورای اسلامی و همچنین توییت وی به همراه خبر درگذشت مسئول دفتر آیت‌الله شبیر زنجانی و قرنطینه شدن این روحانی برجسته و همکارانش نیز مورد توجه کاربران سایت شهرخبر قرار گرفت.

یکی دیگر از خط‌های خبری که حول موضوع کرونا، به سرعت پربازدید شد و در صدر جدول پربازدیدها باقی ماند، اخبار مربوط به تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها و همچنین گمانه‌زنی‌ها برای قرنطینه کردن برخی شهرها بود. با توجه به اینکه روند تعطیل کردن دانشگاه‌ها و مدارس در شهرها و استان‌های مختلف کشور به صورت زنجیره‌ای بود، بسیاری از کاربران با دنبال کردن این خط خبری سعی می‌کردند برنامه خود را طبق اطلاع‌رسانی وزارتخانه‌های علوم و بهداشت در مورد تعطیلی یا ادامه فعالیت دانشگاه‌ها و مدارس تنظیم کنند. در این میان اخبار مبتلا شدن برخی دانشجویان دانشگاه تربیت مدرس و همچنین تخلیه ضربتی خوابگاه‌های دانشجویی شهر تهران نیز مورد توجه بسیاری از کاربران قرار گرفت.

شهر خبر، یک سایت خبرخوان ایرانی است و به دسته‌بندی و بازنشر اخبار مهم سایت‌های خبری ایران می‌پردازد. این سایت در هفته اخیر با فعال کردن هشتگ ویروس کرونا، سعی کرده مهمترین اخبار مربوط به این بحران را در سریعترین زمان ممکن در اختیار کاربران فضای مجازی قرار دهد.

انتهای رپرتاژ آگهی

نظر شما