شناسهٔ خبر: 38503371 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

از سوی فدراسیون والیبال منتشر شد؛

فراخوان تربیت و پرورش نسل جدید ناظران و سرپرستان فنی مسابقات

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال به اهمیت تربیت و پرورش نسل جدیدی از ناظران و سرپرستان فنی مسابقات تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علی فتاحی در گفت‌وگو با روابط عمومی فدراسیون والیبال، با تشکر از زحمات ناظران و سرپرستان فنی مسابقات والیبال مردان و بانوان در سال‌های اخیر و تاکید بر اصل پشتوانه‌سازی در این رشته ورزشی، گفت: باید میانگین سنی ناظرین و سرپرستان فنی مسابقات را کاهش دهیم.

فتاحی تاکید کرد: همان‌گونه که در مربی‌گری و داوری باید پشتوانه خوبی در این رشته ورزشی داشته باشیم، در بحث ناظری و سرپرستی فنی مسابقات نیز ضرورت پشتوانه‌سازی اهمیت زیادی دارد.

وی گفت: باید نسل جدیدی پرورش دهیم تا در مسابقات، از آن‌ها در کنار پیشکسوتان و افراد با تجربه استفاده کنیم. بنابراین علاقه‌مندانی که دارای شرایط زیر هستند، می‌توانند با تکمیل فرم پیوست، برای نظارت و سرپرستی مسابقات ثبت نام کنند و بعد از آزمون، نفرات انتخاب و آموزش خواهند دید تا به شرایط مد نظر فدراسیون برای این کار دست یابند.

سرپرست دبیری فدراسیون والیبال ادامه داد: علاقه‌مندان که دارای شرایط زیر باشند، برای همکاری در بحث نظارت و سرپرست فنی مسابقات تا ۲۰ فروردین سال ۹۹ مهلت دارند، مدارک خود را شامل تکمیل فرم مربوط، عکس پرسنلی و رزومه سوابق خود را برای دبیرخانه فدراسیون ارسال کنند.

فتاحی گفت: این افراد باید دارای شرایط زیر باشند و برای شرکت در دوره‌های آموزشی نیز داشتن گواهی سلامت، عدم اعتیاد و سوءپیشینه ضروری است.

۱- داوران بین‌المللی غیرفعال

۲- داوران ملی با مدرک حداقل کارشناسی و غیرفعال

۳- مربیان بین المللی غیرفعال

۴- حداکثر سن ۵۵ سال

۵- آشنایی با زبان انگلیسی

۶- آشنایی با نرم‌افزارهای رایانه‌ای

بیشتر بخوانید:

برچسب‌ها:

نظر شما