شناسهٔ خبر: 38503119 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

300 واحد آموزشی دولتی و غیردولتی در قرچک ضدعفونی شد

مهدی آذرشب

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: ‌با توجه به وضعیت بیماری کرونا ۳۰۰ واحد آموزشی دولتی و غیردولتی با نظارت کارشناسان بهداشت ضدعفونی شد.

صاحب‌خبر -

 غلامرضا بختیاری  امروز چهارشنبه 7 اسفند در جمع خبرنگاران ‌اظهار کرد: شهرستان قرچک با جمعیت دانش‌آموزی بیش از ۵۳ هزار نفر یکی از شهرستان‌های پرتراکم استان ‌تهران محسوب می‌شود که در ۱۴۴ مدرسه دولتی و 19مدرسه غیر دولتی مشغول به تحصیل هستند.

وی افزود: بیش از 130 آموزشگاه زبان و کلاسهای تقویتی و کنکور در منطقه فعالیت می کنند که مجوز رسمی از آموزش و پرورش دارند که با نظارت مسوولان آموزش و پرورش و شبکه بهداشت ضدعفونی مراکز را انجام دادند.

‌بختیاری گفت‌: در حال حاضر واحدهای آموزشی در دو روز گذشته با نظارت اداره بهداشت و درمان شهرستان قرچک با وایتکس 5 درصد و الکل ضدعفونی شده است.

وی بیان کرد: مراکز ورزشی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان قرچک شامل همین مکان ها می شود چرا که دانش آموزان زیادی جهت فعالیت های ورزشی درسالن های سرپوشیده ‌حاضر می‌شوند و به همین منظور این مکان ها نیز با نظارت مسئولین ضدعفونی و آماده سازی شده است.

‌بختیاری تاکید کرد: جا دارد از مدیران مدارس که در این روزها با تمام مشکلات موجود در مدارس حاضر شدند و دغدغه ضدعفونی کردن آموزشگاهها و سلامتی دانش آموزان را داشتند، تقدیر و تشکر کنم.

 وی اظهار کرد: آموزش و پرورش به عنوان بزرگترین نهاد اجتماعی در آموزش و یادگیری نقش بسزایی دارد، آموزش های لازم به کارشناسان بهداشتی و رابطین بهداشت داده شده تا در زمان شروع به کار مدارس هشدارهای بهداشتی و توصیه های لازم را به دانش آموزان ارائه کنند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک در پایان گفت: آموزش حرف اول را در مقابله با هر نوع ناهنجاری اجتماعی می‌زند، آموزش ها را باید جدی بگیریم تا در مقابل بیماری کرونا بیشتر موفق شویم و تمام سعی خود را در پیشرفت آموزشی کارشناسان و مسئولان امر به کار گرفته تا هیچگونه مشکلی در مدارس شهرستان به وجود نیاید.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما