شناسهٔ خبر: 38500986 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تکواندو قهرمانی آسیا| لبنان تاریخ پیشنهادی مسابقات را اعلام کرد

فدراسیون تکواندو لبنان پیشنهاد داد تا رقابت های قهرمانی آسیا از 22 تا 26 اردیبهشت ماه به میزبانی این کشور برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، امروز ایمیلی از طرف فدراسیون تکواندو لبنان به اتحادیه تکواندو آسیا ارسال و رونوشت آن به کشورهای آسیایی ارسال شده که در آن تاریخ جدید پیشنهادی رقابتهای قهرمانی آسیا اعلام شده است.

با اعلام فدراسیون تکواندو لبنان، رقابت های قهرمانی آسیا در بخش‌های پاراتکواندو، پومسه و کیوروگی (انفرادی و تیمی) و در گروه مردان و زنان از 22 تا 26 اردیبهشت ماه سال آینده به میزبانی این کشور و در شهر بیروت برگزار می شود.

در ایمیل لبنانی ها آمده که مسابقات پاراتکواندو 22 اردیبهشت ماه، مسابقات پومسه 23 اردیبهشت ماه و مسابقات کیوروگی مردان و زنان  در 24 و 26 اردیبهشت ماه در بیروت برگزار شود.

پیش از این قرار بود این مسابقات از 12 تا 16 اسفندماه در بیروت برگزار شود که  از سوی اتحادیه تکواندو آسیا ایمیلی مبنی بر تغییر زمان و مکان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا دریافت شد و حالا تاریخ جدید پیشنهادی مسابقات اعلام شده است. اتحادیه تکواندو آسیا هنوز این خبر را به صورت رسمی اعلام نکرده اما فدراسیون تکواندو لبنان رونوشت این ایمیل را به فدراسیون های کشورهای آسیایی ارسال کرده است.

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم های ملی با تایید این خبر به فارس گفت: در صورت تایید اتحادیه تکواندو آسیا این مسابقات در تاریخ مقرر برگزار خواهد شد مگر آنکه دوباره ویروس کرونا دردسرساز شود.

وی افزود:  این مسابقات 40 امتیاز المپیکی دارد با توجه به شرایط موجود باید قطعا پیش از المپیک برگزار شود. با توجه به پروسه برگزاری رقابتهای گزینشی المپیک به نظر می رسد که تاریخ اعلام شده قطعی شود چراکه فرصت زمانی محدودی وجود دارد. ضمن اینکه در فروردین ماه نیز مسابقات گزینشی در اردن برگزار می شود و عملا فرصت دیگری برای برگزاری رقابتها وجود نخواهد داشت.

انتهای پیام/س

نظر شما