شناسهٔ خبر: 38500841 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به خاطر معضل کرونا مصوب شد؛

اعمال نتایج دور رفت لیگ بسکتبال برای دیدارهای معوقه مرحله برگشت

زینب حاجی حسینی

با تصمیم کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال؛ نتایج دور رفت مقدماتی لیگ برتر برای دیدارهای معوقه دور برگشت اعمال می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، طبق برنامه از پیش اعلام شده توسط کمیته مسابقات فدراسیون بسکتبال قرار بود ۵ دیدار معوقه مرحله برگشت لیگ برتر فردا پنجشنبه و یکشنبه هفته آینده (۱۱ اسفندماه) برگزار شود تا بر اساس نتایج به دست آمده در آن، جدول رده بندی لیگ و موقعیت تیم ها در آن برای مشخص شدن برنامه پلی آف نهایی شود.

این در حالی است که موضوعات مرتبط با کرونا و شیوع سریع این ویروس، اجرای این بخش از برنامه های فدراسیون بسکتبال را تحت تأثیر قرار اد.

در نهایت پس از بررسی های صورت گرفته، کمیته مسابقات تصمیم به لغو کلی دیدارهای معوقه و اعمال نتایج دور رفت برای آنها گرفت.

مسعود عماری دبیر فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار مهر با اعلام این مطلب گفت: لغو برگزاری دیدارهای معوقه موضوعی بود که بنا به درخواست خود تیم ها و برای حفظ سلامت ورزشکاران و مربیانشان در کمیته مسابقات فدراسیون بررسی و نسبت به اعمال آن توافق نظر حاصل شد.

وی تصریح کرد: بدین ترتیب تمام نتایجی که در دور رفت به دست آمد برای دیدارهای معوقه محاسبه خواهد شد و بر اساس آن، جدول رده بندی لیگ نهایی می شود.

دبیر فدراسیون بسکتبال همچنین در مورد زمان آغاز پلی آف که پیش از این برای ۱۵ اسفندماه برنامه ریزی شده بود، خاطرنشان کرد: مبنای ما این است که در همین تاریخ دیدارهای پلی آف را برگزار کنیم، با این حال تابع شرایط و دستورات وزارت ورزش در این زمینه هستیم.

نظر شما