شناسهٔ خبر: 38498351 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اصغری مقدم: امشب درباره بازی کردن با گیتی‌پسند تصمیم می‌گیریم

علی احدی

سرمربی تیم فوتسال سن ایچ ساوه اعلام کرد هنوز تصمیم انصراف این تیم از بازی برگشت مقابل گیتی پسند قطعی نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، امروز خبری منتشر شد مبنی بر این که تیم سن ایچ ساوه از بازی برگشت نیمه نهایی لیگ برتر فوتسال مقابل گیتی پسند اصفهان انصراف داده است و بدین ترتیب تیم گیتی پسند اولین فینالیست این فصل خواهد بود.

جواد اصغری‌مقدم، سرمربی سن ایچ در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: هنوز نرفتن ما به اصفهان قطعی نیست و آقای باقری مدیرعامل باشگاه تا امشب (چهارشنبه) در این باره تصمیم قطعی را می‌گیرد. متاسفانه شیوع بیماری کرونا باعث ترس بازیکنان شده و آن‌ها خواسته‌اند که به اصفهان نرویم.

او ادامه داد: در این باره مردد هستیم و همه چیز را به مدیرعامل باشگاه واگذار کردیم و تا امشب مشخص می‌شود اما برای بازی با گیتی پسند آماده بودیم. این شانس را داشتیم که حتی با رسیدن به تساوی با توجه به تبحری که در پنالتی داریم این تیم را شکست دهیم و برای پیروزی هم ناامید نبودیم و گرچه بازیکنان کمی داریم و شرایط‌مان سخت است اما این‌طور نیست که از پیش بازنده باشیم.

سرمربی سن ایچ در مورد این که می‌شد درخواست تعویق بازی را داد، اذعان کرد: جمع کردن این بازیکنان سخت است. ما شرایطمان با تیم‌های گیتی پسند و مس فرق می‌کند و نمی‌توانستیم دوباره تیم را جمع کنیم و یا باید تصمیم بگیریم که به اصفهان نرویم یا این که با همین بضاعت بازی کنیم.

انتهای پیام

نظر شما