شناسهٔ خبر: 38498317 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر فوتسال؛

مدیرعامل سن‌ایچ ساوه: برای دیدار با گیتی‌پسند به اصفهان می‌رویم

تهران- ایرنا- مدیرعامل تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه گفت: با اینکه نگران سلامتی بازیکنان هستیم اما در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال در اصفهان حاضر خواهیم شد.

صاحب‌خبر -

تیم‌های فوتسال سن‌ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان روز دوشنبه در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به مصاف همدیگر رفتند که تیم گیتی پسند با نتیجه هفت بر چهار سن‌ایچ ساوه را شکست داد. در ابتدا تیم سن ایچ ساوه ۳ بر صفر از حریف خود پیش افتاد اما در ادامه این تیم گیتی پسند بود که با زدن ۷ گل به برد در این مرحله دست پیدا کرد. 

این دیدار به علت شیوع ویروس کرونا بدون حضور تماشاگران و در سالن فجر ساوه برگزار شد.

دیدار برگشت این ۲ تیم در شهر اصفهان به میزبانی گیتی پسند در روز ۱۰ اسفند برگزار می‌شود تا تیم راه یافته به فینال لیگ برتر فوتسال ایران مشخص شود.

شایعاتی مبنی بر حاضر نشدن تیم فوتسال سن‌ایچ ساوه در دیدار برگشت نیمه‌نهایی لیگ برتر فوتسال به گوش می‌رسد مدیرعامل تیم سن‌ایچ ساوه این موضوع را رد کرد.

«داود باقری» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا خاطر نشان کرد: در نظر داشتیم برای حفظ سلامتی بازیکنان و اگر منع انضباطی و قانونی وجود نداشت در دیدار برگشت حضور پیدا نکنیم. اما در حال حاضر تصمیم قطعی داریم که در اصفهان حاضر شویم و در دیدار برگشت خود در مقابل گیتی پسند اصفهان بازی کنیم.
 

نظر شما