به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات این استان رعایت حقوق ارباب رجوع در دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش های غیردولتی را یک اصل بیان دانست و گفت: با قصور و کوتاهی به حقوق ارباب رجوع برخورد قانونی می شود.
رضایی در جلسه کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان استان تهران که به منظور بررسی و تصمیم گیری در خصوص تعدادی از گزارشات و شکایات شهروندان تشکیل شده بود، گفت: فلسفه ذاتی وجود دفاتر پیشخوان برای ارائه خدمت به مردم و رفاه و آسایش آنهاست و از تمام دارندگان مجوز فعالیت در این حوزه خواسته شده که مقررات مربوط به نرخ تعرفه رعایت کنند و با مردم برخورد انسانی و همراه با احترام داشته باشند.
رییس کارگروه دفاتر پیشخوان استان ادامه داد: به تمام دفاتر تکلیف شده است اطلاعیه مربوط به ثبت شکایت در سامانه 195 در دید مراجعان قرار دهند و از مردم هم خواسته ایم چنانچه شکایتی از دفتری داشتند از طریق این سامانه پیگیری کنند و مطمئن باشند رسیدگی عادلانه انجام می شود.
نظر شما