شناسهٔ خبر: 38497488 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

اعلام آمادگی ارتش درجنوب غرب برای کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده لرستان

اهواز - ایرنا- فرمانده قرارگاه‌ منطقه‌ای و ارشد ارتش در جنوب غرب گفت: تمام تجهیزات و امکانات ارتش برای خدمت‌رسانی به مناطق سیل‌زده لرستان (وخوزستان در صورت وقوع سیل) با درخواست مدیریت بحران آماده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در مرکز فرماندهی ارتش در جنوب غرب اظهار داشت: ارتش همواره در شرایط بحرانی و زمانی که مردم نیاز به کمک دارند با تمام تجهیزات خود در کنار مردم بوده و جهت خدمت‌رسانی به مناطق مختلف از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

وی افزود: درحال حاضر نیز با توجه به بارندگی ها در بالادست و همچنین سرریز رودخانه‌ها و احتمال بروز سیلاب مجدد در خوزستان و لرستان، ارتش با تمام تجهیزات آمادگی خدمت رسانی به مردم را دارد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای ارتش در جنوب غرب ادامه داد: ارتش به صورت کامل آماده همکاری با ستاد بحران استان بوده و هر زمانی که نیاز باشد امکانات و نیروهای خود را بسیج و اعزام میکند.

وی تصریح کرد: ارتش در جنوب غرب در سیل فروردین ماه ۹۸ نیز با تمام تجهیزات در کنار سایر دستگاه ها در مناطق سیل زده حضور داشت و ضمن بکارگیری خودروهای سبک و سنگین برای جابجایی مردم در زمینه نصب پل های شناور نیز در برخی نقاط استان اقدامات خوبی صورت داد.

نظر شما