شناسهٔ خبر: 38497457 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرماندار با اشاره به وقوع سیلاب در لرستان:

مشکل تردد در محورهای منتهی به اندیمشک وجود ندارد

شایان حاجی‌نجف

فرماندار اندیمشک با اشاره به وقوع سیلاب در استان لرستان، گفت: هم اکنون تردد در آزادراه اندیمشک – پل زال بدون مشکل در حال انجام است.

صاحب‌خبر -

پیمان جهانگیری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیلاب و آبگرفتگی در استان لرستان و مسدود شدن برخی از راه‌های منتهی از این استان به استان خوزستان و شهرستان اندیمشک اظهار کرد: از روز گذشته تا کنون شاهد بارش‌های شدیدی در منطقه هستیم که خوشبختانه این بارش‌ها مشکل خاصی برای جاده‌ها و تردد در محورهای منتهی به شهرستان اندیمشک ایجاد نکرده است.

وی افزود: هم اکنون تردد در آزادراه اندیمشک – پل زال بدون مشکل در حال انجام است و مساله خاصی در این زمینه نیست اما از رانندگان درخواست داریم تا نسبت به رعایت قوانین و حرکت با سرعت مطمئنه اقدام کنند.

فرماندار اندیمشک با اشاره به آخرین وضعیت محور اندیمشک – پلدختر تصریح کرد: وقوع سیلاب مشکلاتی در استان لرستان و در منطقه پلدختر به وجود آورده و تردد را در این محور با مشکل مواجه کرده است اما از سمت اندیمشک مشکلی برای تردد در این محور وجود ندارد.

جهانگیری با اشاره به وقوع بارندگی شدید در اندیمشک اظهار کرد: در برخی از مناطق شهرستان مانند بیدروبه بیش از ۷۹ میلیمتر شاهد بارش باران بوده‌ایم و این بارش‌ها باعث شده تا شهرستان در حالت آماده‌باش کامل باشد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اخطارها در زمینه وقوع سیلاب و همچنین رخداد سیلاب در استان لرستان، همه اکیپ‌های راهداری، شهرداری‌ها و بخش‌های مختلف فرمانداری در حالت آماده‌باش هستند اما مساله خاصی تاکنون در شهرستان به وجود نیامده است.

انتهای پیام

نظر شما