شناسهٔ خبر: 38497078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

پیام نمایندگان منتخب مردم ایلام:

جلسات قدردانی از مردم در آینده‌ی نزدیک تشکیل خواهد شد

«علی‌اکبر بسطامی و «سارا فلاحی» منتخبان مردم در حوزه انتخابیه شهرستان های ایلام، ایوان، مهران، سیروان، چرداول، هلیلان و ملکشاهی در پیام‌های جداگانه‌ای از اینکه نتوانسته‌اند به دلیل شرایط موجود و شیوع کرونا اجتماعات قدردانی را تشکیل بدهند و در بین مردم حضور پیدا کنند، عذرخواهی کردند.

صاحب‌خبر -

پیام «علی‌اکبر بسطامی» به این شرح است:

خلق حماسه شور انگیز و بی بدیل شما در دوم اسفند ۹۸ و لبیک به فرمان ولی امر مسلمین،  نقطه عطف و تکرار تاریخ چهل سال مالامال از شور و شعور انقلابی را دارد.

ضمن سپاس خدای بی همتا در مقابل این همه عظمت و آگاهی دست تکریم به سینه می‌نهم و برای این اقتدار و مردم‌سالاری دینی سر تعظیم فرود می‌آورم .

آنچه که می تواند گوشه‌ای از امواج خروشان مهرو محبت شما مردم عزتمند را جبران کند، دیدار و قدردانی حضوری است ،اما به لحاظ رعایت و التزام قانون و تاکید مسئولان کشور و استانی در رابطه با شیوع ویروس کرونا در تجمعات و دیدارها ،این توفیق ارزشمند از اینجانب سلب گردیده که ضمن عرض پوزش ،در فرصت مناسب برای زیارت تک تک شما عزیزان لحظه شماری می‌کنم.

دکتر «سارا فلاحی» نیز در پیامی اظهار کرد:

ضمن تشکر و سپاس فراوان از مشارکت آحاد مردم غیور و پر از محبت حوزه شمالی،ارادت خالصانه خودم را خدمت این عزیزان اعلام می‌کنم و به عرض می‌رسانم با توجه به ادای دینی که خدمت سروران گرامی‌ام دارم بر خود واجب می‌دانم شخصا به زیارت این عزیزان رفته و سپاسگزار زحمات آنان باشم اما با توجه به توصیه های بهداشتی که مسئولان وزارت بهداشت در خصوص پیشگیری از سرایت بیماری کرونا دارند، فلذا در این مقطع زمانی سلامت مردم در اولویت اول بوده و علیرغم میل باطنی که دارم دیدار با مردمان شایسته و خونگرم این خطه را به روزهای آینده موکول کرده‌ام و بزودی برای عرض ادب وقدر دانی به دیدارتان شرفیاب خواهم شد ازاین بابت پیاپیش عذر خواهی می کنم امید آن که قدر دان محبت هایتان بوده و خادم خوبی برایتان باشم.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما