شناسهٔ خبر: 38497055 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

سرپرست دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

پویش آگاهی بخشی «کرونا» توسط جوانان راه اندازی شود/در صدد بهبود زیرساخت ها برای برگزاری مجازی برنامه ها هستیم

سرپرست دفتر هماهنگی و نظارت بر امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از جوانان عضو ستاد های ساماندهی امور جوانان کشور خواست تا در راستای ارتقای امنیت و بهداشت روانی جامعه بخصوص جوانان مناطق حاشیه ای، پویش آگاهی بخشی راه اندازی کنند و به این مناطق که کمتر مورد توجه قرار می گیرند توجه ویژه ای داشته باشند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ روح اله اسدی از لغو همه ستادهای ساماندهی امور جوانان کشور، نشست ها، کارگاه ها و همایش های این حوزه به جهت پیشگیری از گسترش ویروس کرونا تا اطلاع ثانوی خبر داد و گفت: در تلاش هستیم تا از این شرایط در جهت بهبود زیرساخت ها برای برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی، جلسات و نشست ها به صورت مجازی و از راه دور استفاده کنیم.

وی همچنین از جوانان عضو ستاد های ساماندهی امور جوانان کشور خواست تا در راستای ارتقای امنیت و بهداشت روانی جامعه بخصوص جوانان مناطق حاشیه ای، پویش آگاهی بخشی راه اندازی کنند و به این مناطق که کمتر مورد توجه قرار می گیرند توجه ویژه ای داشته باشند.

اسدی افزود: از جوانان عضو ستاد های ساماندهی می خواهم ضمن رعایت نکات ایمنی و بهداشتی، در جهت آگاه سازی و آرامش مردم قدم بردارند و با فعالیت های موثر خود و هماهنگی کامل با نهاد های ذی ربط، از امنیت روانی جامعه محافظت کنند. ان شاءالله به زودی با کنترل کامل شرایط، روال جلسات و نشست ها به حالت عادی باز خواهد گشت.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما