شناسهٔ خبر: 38496908 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دریافت جریمه کنسلی توسط تالارهای پذیرایی همدان تخلف است

همدان- ایرنا- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با بیان اینکه دریافت جریمه کنسلی توسط تالارهای پذیرایی تخلف است گفت: در صورت لغو مراسم به علت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس، مدیران تالارها ملزم به پرداخت کل وجه هستند.

صاحب‌خبر -

حسین بشری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: مدیران تالارهای پذیرایی به هیچ وجه نباید مخالفتی با افرادی که خواستار لغو قرارداد برگزاری مراسم خود شدند داشته باشند بلکه باید با آنها مساعدت و همکاری کنند.

وی اضافه کرد: همچنین طبق رایزنی های صورت گرفته بین اداره اماکن پلیس و اتحادیه تالارهای پذیرایی و تجهیز مجالس، نباید وجهی به عنوان جریمه از افراد دریافت شود بلکه کل مبلغ دریافتی باید به متقاضی استرداد یابد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان تاکید کرد: چنانچه مدیران تالارهای پذیرایی همکاری و مساعدت لازم را با افراد در این زمینه نداشته باشند با آنها به عنوان متخلف برخورد قانونی می شود.

بشری ادامه داد: گشت های مشترک بین پلیس و اداره بهداشت برای جلوگیری از فعالیت قلیان سراها تشکیل شده است و در صورت مشاهده این واحدها توسط پلیس اماکن پلمب می شود.

وی افزود: همچنین گشت های مشترک با حضور عوامل انتظامی، تعزیرات حکومتی و سازمان صنعت، معدن و تجارت بر روند عرضه ماسک و محلول های ضدعفونی کننده نظارت دارند و با گرانفروشان و محتکران برخورد می شود.

نظر شما