شناسهٔ خبر: 38496572 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تصادف در همدان سارقان خودرو را به دام انداخت

همدان- ایرنا- جانشین رییس پلیس راه استان همدان گفت: پس از برخورد سواری پراید با کامیون در جاده قدیم همدان ساوه ۲ سارق خودرو شناسایی و دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

سرهنگ غلامعلی همایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ۲ سارق حرفه ای یک دستگاه سواری پراید را از استان تهران سرقت کرده و با عبور از جاده قدیم - همدان - ساوه قصد انتقال آن به استان های غربی را داشتند.

وی اضافه کرد: سارقان با قسمت پشت یک دستگاه کامیون برخورد کرده و یکی از آنها مجروح می شود اما هنگام حضور مامور پلیس راه برای ترسیم کروکی با دیدن ماموران با پای پیاده از محل حادثه متواری می شوند.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: ماموران با استعلام شماره انتظامی خودرو در می یابند که این وسیله نقلیه سرقتی است بنابراین اقدام به تعقیب سارقان کرده و پس از طی حدود سه کیلومتر، آنها را دستگیر و تحویل عوامل انتظامی می دهند.

مه گردنه‌های همدان را فرا گرفت

سرهنگ همایی بیان کرد: بارش برف از ساعت پنج امروز قطع شد اما هم اینک تمامی جاده های برون شهری این استان خیس و لغزنده بوده و رانندگان باید با سرعت مطمئنه تردد کنند.

وی اضافه کرد: هم اینک شاهد مه غلیظ در ارتفاعات به ویژه گردنه های سخت گذر آوج، دخان و اسدآباد هستیم که انتظار می رود رانندگان با استفاده از مه شکن و نور پایین با حوصله و بدون عجله و شتاب رانندگی کنند.

وی یادآوری کرد: امروز تاکنون هفت فقره سانحه خسارتی و سه فقره سانحه جرحی در جاده های برون شهری این استان رخ داده که منجر به مجروح شدن چهار تن شده است.

نظر شما