شناسهٔ خبر: 38496513 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

پاسخ سازمان لیگ به نامه باشگاه سپیدرود: بازی با آرمان گهر باید برگزار شود!(تصویر نامه)

سازمان لیگ در پاسخ به نامه باشگاه سپیدرود رشت اعلام کرد که دیدار هفته بیست و ششم لیگ دسته اول برابر آرمان گهر سیرجان باید برگزار شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، با وجود شیوع ویروس کرونا در ایران سازمان لیگ همچنان به برگزاری مسابقات لیگ دسته اول و لیگ برتر فوتبال تاکید دارد. با توجه به اعتراض باشگاه‌های مختلف به تعویق زمان بازی‌های از پیش تعیین شده، سازمان لیگ تا به این لحظه مخالفت جدی خود را اعلام کرده است و تنها عدم حضور تماشاگران در این بازی‌های در نظر گرفته شده است.

با وجود اینکه برگزار رقابت‌‌های فصل جدید لیگ برتر چین، لیگ برتر ژاپن و حتی سری A ایتالیا لغو شده است و حداقل در ایتالیا چند مسابقه به تعویق افتاده است اما ظاهرا تنها حضور تماشاگران معضل را برطرف خواهد کرد و از نظر سازمان لیگ ناظران، داوران و بازیکنان و کادرفنی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات نمی‌توانند ناقل ویروس کرونا باشد و برخورد آنها با یکدیگر مشکلی نخواهد داشت!

باشگاه سپیدرود رشت که به تازگی تنها سه بازیکن از این تیم با علائم شدید آنفولانزا رو به رو شده‌اند و ترس از انتقال ویروس کرونا در بین اعضای این تیم به شدت بالا رفته است در هفته جاری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواستار تعویق مسابقه هفته بیست و ششم لیگ دسته اول شد که سازمان لیگ صبح امروز در واکنش به این نامه اعلام کرد این مسابقه باید برگزار شود و در صورت عدم حضور تیم سپیدرود در این مسابقه، آرمان گهر سیرجان برنده اعلام خواهد شد.

photo_2020-02-26_13-22-39

سازمان لیگ شاید به دلیل عدم هماهنگی زمانبندی مسابقات با رقابت‌های تیم ملی فوتبال ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 نتواند مسابقات لیگ برتر فوتبال و تیم‌هایی که بازیکنان ملی پوش در اختیار دارند را به تعویق بیندازد اما سوال اینجاست که رقابت‌های لیگ دسته اول در مقطع فعلی برای جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس کرونا اگر در اواسط اردیبهشت‌ماه آینده به طور مثال در خردادماه به پایان برسد چه اتفافی خواهد افتاد؟

نظر شما