شناسهٔ خبر: 38496340 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نمک و شن‌پاشی در 185 کیلومتراز راه‌های برفی دامغان

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان از انجام عملیات راهداری زمستانی در 185 کیلومتر از راه‌های حوزه استحفاظی شهرستان دامغان خبرداد.

صاحب‌خبر -

حسین ابوطالبی در نشست مدیران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اظهار کرد: همزمان با بارش نزولات جوی از روز گذشته در شهرستان دامغان انجام عملیات راهداری زمستانی در 185 کیلومتر از راه های حوزه استحفاظی شهرستان دامغان انجام شد.

وی با اشار به آمادگی کامل نیرهای راهداری گفت: 30 نیروی راهداری در قالب پنج اکیپ با 12 دستگاه تجهیزات راهداری شامل گریدر، برف‌روب مکانیزه و لودر به محورهای دامغان - شاهرود، دیباج – تویه، تویه دروار – کیاسر، دامغان – معلمان ، دامغان – سمنان، دیباج - تویه ، معلمان- جندق ، اعزام و عملیات راهداری زمستانی در این محورها انجام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای دامغان خاطرنشان کرد: راهداران پرتلاش شهرستان دامغان در این ماموریت‌ها 70 تن شن و نمک را جاده‌های حوزه استحفاظی پخش کردند.

 وی با اشاره به بارش برف و باران در محورهای استان و شهرستان از مردم خواست قبل از سفر برای اطلاع از وضعیت جاده ها به سایت www.141.ir مراجعه و یا با تلفن گویای 141 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

نظر شما