شناسهٔ خبر: 38495655 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس سازمان صمت استان زنجان خبر داد

افزایش ظرفیت تولید الکل ضدعفونی‌کننده در زنجان

پریسا یوسفی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: با تولید الکل ضدعفونی‌کننده در شرکت پدیده شیمی قرن، ظرفیت تولید این محصول افزایش می‌یابد.

صاحب‌خبر -

ناصر فغفوری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: استان زنجان در تامین مواد ضدعفونی‌کننده، جزو استان‌های اول کشور است و علاوه بر افزایش ظرفیت تولید مواد  ضدعفونی‌کننده الکلی واحدهای موجود، خوشبختانه تولید ضدعفونی‌کننده شرکت پدیده شیمی قرن به زودی آغاز می‌شود.

این مسئول با اشاره به اتخاذ تمهیدات لازم برای پاسخ به تقاضای زیاد ماسک در استان، ادامه داد: یکی از واحدهای تولید ماسک با ظرفیت تولید بالا در شهرستان زنجان مستقر است که با افزایش ساعات کاری در تولید این شرکت، نباید کمبود وجود داشته باشد.

وی افزود: با استقرار شرکت‌های بزرگ تولیدکننده بهداشتی داخلی و سرمایه‌گذاری کلان کشور ترکیه در استان زنجان برای تولید محصولات بهداشتی، زنجان علاوه‌ بر تامین نیاز استان قادر به رفع نیازهای سایر استان‌های کشور است.

فغفوری تصریح کرد: با توجه به شرایط کشور، استان زنجان از سرمایه‌گذاری خرد که در اسرع وقت به مرحله تولید کالا برسد، در حوزه تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی‌کننده استقبال کرده و زمینه استقرار، نصب ماشین‌آلات و بهره‌برداری را در کوتاه‌ترین زمان فراهم می‌کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به شرایط پیش‌آمده و حساسیت‌های ایجاد شده و هشدار به سوءاستفاده‌کنندگان از شرایط موجود در جامعه، از تشدید بازرسی‌ها و برخوردهای جدی با متخلفان خبر داد و خاطرنشان کرد: گزارش‌های مردمی در این زمینه بسیار موثر است و از مردم می‌خواهیم تخلفات را در این حوزه به مراجع مربوط گزارش کنند.

انتهای یپام

نظر شما