شناسهٔ خبر: 38495320 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اسکان مسافران در زائر سراهای امامزادگان مازندران تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است

راضیه عنایتی

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اسکان مسافران در زائر سراهای امامزادگان این استان تا اطلاع‌ ثانوی ممنوع است.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌ جناسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران این استان با بیان اینکه برگزاری هر گونه اجتماع و مراسمات مذهبی در امامزادگان استان ممنوع است، اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه مازندران ممنوع اعلام می‌شود.

 وی با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران تصریح کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیئت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران خاطرنشان کرد: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتبا با موادهای شوینده ضدعفونی کنند.

حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

وی با اشاره به اینکه بعضی از زائر سراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما