شناسهٔ خبر: 38495237 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

موسیقی

بیانسه به یاد ستاره تازه درگذشته خواند/ اشک‌های جنیفر لوپز

هنرمندانی نظیر بیانسه، جنیفر لوپز، آلیشا کیز، کریستینا آگیلرا و کانیه وست در مراسم یادبود کوبی برایانت و دخترش حضور یافتند.

صاحب‌خبر -

مراسم یادبود "کوبی برایانت" و دخترش جیانا روز دوشنبه برگزار شد. در این مراسم سلبریتی‌ها و ورزشکاران شناخته شده در ورزشگاه استیپلز سنتر لس‌آنجلس جمع شدند تا یاد و خاطره‌ی برایانت و دخترش را که در سانحه‌ی سقوط بالگرد کشته شدند گرامی بدارند.

"جیمی کیمل" رئیس این تشریفات بود که با خوانندگی "بیانسه" آغاز شد. "آلیشا کیز" نیز با لباس یک دست ارغوانی "سونات مهتاب" بتهوون را اجرا کرد. برایانت زمانی به مدیر برنامه‌هایش گفته بود که وقتی در یکی از سفرهایش دلتنگ همسر و خانواده‌اش شده سعی کرده این نوت‌های سونات را با شنیدن یاد بگیرد.

"جنیفر لوپز" که نامزدش "الکس رودریگز" را در کنار خود داشت، با لب‌های لرزان و اشک‌های روان در این مراسم دیده شد. "کانیه وست"، "کیم کاردشین"، "کلوئی کاردشین" و "کریس جنر" همگی در یک ردیف، و "گابریل یونیون" در کنار "دووین وید" همسر بسکتبالیست بازنشسته‌اش نشسته بودند.

مراسم یادبود کوبی برایانت,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

به گزارش ۳۰نما، "اسنوپ داگ" خواننده نیز مانند اغلب افراد چشمانش را با عینک‌ دودی پوشانده بود. "کریستینا اگیلرا" در بخشی از مراسم ترانه‌ی "بدرود ماریا" (Ave Maria) را خواند و کیمل پس از اجرای تحسین‌برانگیز او گفت: "زیبا بود – و البته به ایتالیایی خوانده شد."

مراسم یادبود کوبی برایانت,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

"مجیک جانسون"، "کریم عبدالجبار"، "شکیل اونیل"، "فیل جکسون"، "جری وست"، "ریک فاکس"، و "لبران جیمز" بازیکنان لیکرز و "استیو کری" از گلدن استیت در این مراسم حاضر بودند. "جیمز هاردن" و "راسل وستبروک" هم از جمله دیگر بسکتبالیست‌هایی بودند که در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

مراسم یادبود کوبی برایانت,اخبار هنرمندان,خبرهای هنرمندان,موسیقی

"مایکل جوردن" که با تیم "شیکاگو بولز" بازنشسته شد، خودش را یکی از دوستان نزدیک برایانت خواند و در حالی که اشک از گونه‌هایش جاری بود در مورد "برادر کوچکش" حرف زد: "کار خودش را کرد. حالا باید به میم‌های خودم در حال گریه نگاه کنم. به همسرم گفته بودم که این کار را انجام نمی‌دهم، برای اینکه دوست نداشتم تا سه یا چهار سال آینده گرفتار میم‌ها باشم. اما کوبی برایانت با من چنین می‌کند… او می‌داند که چگونه احساسات شما را تحت تأثیر قرار دهد."

نظر شما