شناسهٔ خبر: 38495184 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی:

نظارت بر اجرای قانون، از وظایف نمایندگان مجلس است

زهرا حمیدی

نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه نمایندگی به معنای وکالت و وضع قانون در راستای قانون اساسی و نظارت بر اجرای قانون است، گفت: در گام دوم انقلاب باید آرمان‌ها را در صحنه عملی و میدانی مشاهده کنیم.

صاحب‌خبر -

حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی، سه‌شنبه شب 6 اسفند، در دیدار با نمایندگان منتخب مردم خراسان‌جنوبی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات امسال مردم ایران پیروز حقیقی بودند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه از سال ۴۲ که امام (ره) و ملت ایران قیام کردند با یک مبارزه نابرابر رو به رو بودند، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در برابر اظهار نگرانی افراد از سلطه‌جویی و توطئه‌افکنی استکبار به این عنایات معنوی و پشتوانه‌های الهی اشاره داشته‌اند.

امام جمعه بیرجند ادامه ‌داد: مردم ایران در صحنه انتخابات بعد از توطئه‌های سنگین دشمن چون اتفاقات مرتبط با گرانی بنزین در آبان و حوادث پیرامون شهادت شهید سلیمانی خوش درخشیدند چرا که دشمن تمایل داشت این مسائل را تا اسفندماه و زمان انتخابات ادامه دهند.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد که در ایران موضوع این بیماری همراه با یک جریانات سیاسی بیرونی و درونی است، یادآور شد: البته در مورد این بیماری جدید (بیماری کرونا) باید مراقبت، ملاحظه، رعایت و همکاری‌های لازم وجود داشته باشد.

عبادی خاطرنشان کرد: همه ما در برابر دشمن و بیگانه موظف به همکاری و همیاری با منتخبین مردم در مجلس و سایر مدیریت‌ها هستیم.

انتهای پیام

نظر شما