شناسهٔ خبر: 38494758 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رکورد دیده نشده یحیی در پرسپولیس؛ میزبانی که نمی‌بازد

تهران- ایرنا- یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی پرسپولیس در لیگ برتر هیچوقت شکست نخورده و حالا رکورد او به ۱۰ بازی رسیده است.

صاحب‌خبر -

پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و یکم مسابقات لیگ برتر باید فردا (پنجشنبه) در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف شهرخودروی مشهد برود. دیداری که از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه آغاز خواهد شد.

یحیی گل‌محمدی در چهارمین آزمون خود در لیگ نوزدهم به عنوان سرمربی پرسپولیس باید تیمش را روانه میدان کند. در سه دیدار قبلی تیم او به هفت امتیاز دست پیدا کرده و حالا در صدر جدول اوضاع خوبی دارد.

نکته جالب توجه درباره یحیی این است که او تا به حال به عنوان سرمربی پرسپولیس در دیدارهایی که این تیم میزبان بوده در لیگ شکست نخورده است. تنها به ۲ مسابقه این فصل اکتفا نکنید. تیم تحت هدایت یحیی در نیم‌فصل دوم لیگ دوازدهم در هشت دیدار خانگی به عنوان تیم میزبان پنج برد و سه مساوی به دست آورد و شکست نخورد. تیم او یک بار در ورزشگاه آزادی به راه‌آهن باخت که در آن دیدار آنها میهمان بودند.

حالا آمار گل‌محمدی به ۶ برد و چهار تساوی رسیده است. دیدار با شهرخودرو می‌تواند این آمار را به ۱۱ بازی برساند. باید دید تیم سابق یحیی یارای شکستن این رکورد را دارد یا خیر.

نظر شما