شناسهٔ خبر: 38494566 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

برای حضور در پارالمپیک توکیو؛

عباس آقاکوچکی سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر شد

زینب حاجی حسینی

با اعلام کمیته ملی پارالمپیک، تیم ملی بسکتبال با ویلچر ایران با هدایت عباس آقاکوچکلی در بازی‌های پارالمپیک توکیو شرکت می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، انتصاب عباس آقاکوچکی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر در حالی انجام شده که این تیم با هدایت مازیار میرعظیمی سهمیه حضور در بازی های پارالمپیک را به دست آورد.

البته که قرارداد مازیار میرعظیمی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر بعد از حضور این تیم در مسابقات گزینشی قهرمانی آسیا و اقیانوسیه و کسب سهمیه پارالمپیک به پایان رسید. میرعظیمی ۲۹ اردیبهشت ماه امسال با حکم مهرداد آگین رئیس انجمن بسکتبال با ویلچر به عنوان سرمربی تیم ملی منصوب شد.

حالا و پس از طی شدن اما و اگرهای زیاد در مورد اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به بازی های پارالمپیک، عباس آقا کوچکلی به عنوان سرمربی این تیم منصوب شده است. با پیشنهاد وی نیز قرار است  کمال عشق به عنوان مربی و مسعود فلاح به عنوان کمک مربی در کادر فنی حضور داشته باشند.

عباس آقاکوچکی در حالی به عنوان سرمربی تیم ملی بسکتبال با ویلچر منصوب شده که طی روزهای گذشته هم حکم هدایت تیم نوجوانان ۲۰۲۱ را از رامین طباطبایی رئیس فدراسیون بسکتبال گرفت.

نظر شما