شناسهٔ خبر: 38494479 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ضد عفونی کردن اتوبوسهای پایتخت شبانه روزی شد

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: عملیات ضد عفونی کردن اتوبوسهای شرکت واحد پس از شیوع کرونا از اول اسفند صرفاً در ساعات پایانی شب انجام می شد ولی اکنون این کار را شبانه روزی انجام می دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، محمود ترفع با اعلام اینکه این اقدام به منظور افزایش سطح بهداشتی ناوگان اتوبوسرانی و حفظ سلامت مسافران و بر اساس دستورالعمل های وزارت بهداشت صورت گرفته است، افزود: علاوه بر این، عملیات شست و شوی اتوبوس ها طی ساعات روز در ابتدا و انتهای خطوط انجام می شود.

وی از تهیه و نصب پوسترهای آموزشی حاوی اطلاعات پیشگیرانه در زمینه نکات بهداشتی برای مسافران و رانندگان خبر داد و تأکید کرد: علاوه بر این نمایشگرهای اتوبوسهای بی آرتی نیز به پخش پیام های پیشگیرانه در حوزه سلامت عمومی که از سوی وزارت بهداشت توصیه شده است، در طول مسیر می پردازند.

ترفع با تاکید بر اینکه مسافران ناوگان اتوبوسرانی تهران در روزهای اخیر نسبت به قبل کاهش نداشته است، خاطرنشان کرد: از شهروندان درخواست می کنیم اگر علائم سرماخوردگی دارند، از حمل ونقل عمومی استفاده نکرده و در صورت ضرورت استفاده از حمل ونقل عمومی در صورت علائم سرماخوردگی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

نظر شما