شناسهٔ خبر: 3849066 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: جمهوریت-قدیمی | لینک خبر

قاب پیکسل ۳ لایت لو رفت

پیکسل ۳ لایت دستگاه میان رده گوگل است که پس از نکسوس ۵ ایکس (Nexus 5X) اولین موبایل میان رده گوگل خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمهوریت ;

پیکسل ۳ لایت دستگاه میان رده گوگل است که پس از نکسوس ۵ ایکس (Nexus 5X) اولین موبایل میان رده گوگل خواهد بود. اینکه پیکسل ۳ لایت از نظر طراحی چطور دستگاهی است تقریبا برای ما مشخص است اما امروز دوباره قاب پیکسل ۳ لایت لو رفته و در ادامه با هم درباره آن صحبت خواهیم کرد، با ترنجی همراه باشید.

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت

در این تصویر پیکسل ۳ لایت با دوربین دوگانه سلفی دیده می شود اما ما انتظار نداریم دوربین سلفی آن دوگانه باشد، حداقل شایعات قبلی این را نمی گفتند. در اشتباه بودن تصویر درون قاب حتی می توان به بلندگو استریو دقت کرد که ما می دانیم پیکسل ۳ لایت بدون این ویژگی ارایه می شود. در حقیقت پیکسل ۳ لایت حداقل یک بلندگو روی لبه دستگاه دارد.

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت اما از این نما کاملا قابل انتظار است و با شایعات پیشین سازگار به نظر می رسد. جک ۳.۵ میلی متری صدا روی لبه بالا قرار دارد و این به نوعی برتری نسخه لایت نسبت به نسخه اصلی پیکسل ۳ خواهد بود.

حسگر اثرانگشت همچنان روی قاب پشتی است چون گوگل هیچ علاقه ویژه ای به ارایه راهکار بیومتریک جدید ندارد. دوربین تکی روی قاب پشتی قرار دارد و گفته می شود احتمالا همان دوربین ناب ۱۲ مگاپیکسلی پیکسل ۳ را دارد.

پیکسل ۳ لایت

پیکسل ۳ لایت

علاوه بر این نسخه ارزان تر برای پیکسل ۳ می دانیم که پیکسل ۳ لایت ایکس ال نسخه ارزان تر پیکسل ۳ ایکس ال خواهد بود. به این ترتیب گوگل امسال چهار موبایل ارایه خواهد کرد، البته اگر ارایه مدل های لایت به سال ۲۰۱۹ نرسد.

نظر شما چیست و پیکسل ۳ لایت می تواند دستگاه خوبی باشد.

لینک کوتاه:

نظر شما