شناسهٔ خبر: 38486727 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در گفتگو با دانشجو مطرح شد؛

کنعانی‌مقدم: سفر رئیس موساد به قطر نتیجه چراغ‌ سبز آمریکا است / غرب آسیا برای آمریکا و صهیونیست‌ها محل امنی نیست

یک کارشناس مسائل بین الملل در خصوص سفر رئیس موساد به قطر گقت: ایالات متحده و کشور‌های مرتجع منطقه چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط و مبادلات تجاری بین کشور‌های عربی و اسرائیل نشان دادند.

صاحب‌خبر -
حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل بین الملل در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو، در خصوص سفر رئیس سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) به قطر گفت: بعد از اجرای طرح معامله قرن توسط ترامپ در حقیقت ایالات متحده و کشور‌های مرتجع منطقه چراغ سبزی به رژیم صهیونیستی برای عادی سازی روابط و مبادلات تجاری بین کشور‌های عربی و اسرائیل نشان دادند.

وی افزود: براین اساس رژیم صهیونیستی سعی می‌کند از این فرصت حداکثر استفاده را ببرد و منابع مالی بیشتری در اختیار بگیرد.

کنعانی مقدم خاطر نشان کرد: رژیم صهیونیستی بعد از این قبیل تلاش‌های مذبوحانه با قدرت نمایی همه جانبه مقاومت در منطقه تمام این معادلات را به هم می‌ریزد.
 
وی خاطرنشان کرد: یمن با حمله مجدد به شرکت ملی نفت عربستان سعودی موسوم به آرامکو نه تنها اقتصاد عربستان را با چالش‌های جدی مواجه می‌کند بلکه بسیاری از کشور‌های عربی را که سهامدار آرامکو بوده اند نیز با تهدیدات جدی و خطرناک مواجه می‌کند.
 
کارشناس مسائل بین‌الملل در پایان خاطرنشان کرد: از این منظر رژیم صهیونیستی و ایالات متحده باید بدانند منطقه غرب آسیا محل امنی برای رفت و آمد‌ها و تصمیم گیری آن‌ها نخواهد بود.
 

نظر شما