شناسهٔ خبر: 38486139 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گتوزو: در برابر بارسلونا تنها یک اشتباه کردیم و آنها از آن استفاده کردند؛ این وظیفه ما است که به نیوکمپ برویم و برای صعود بازی کنیم

مرتضی بابایی

گتوزو از عملکرد شاگردانش مقابل بارسلونا راضی است اما می گوید تیمش در زمینه مالکیت می توانست بهتر کار کند.

صاحب‌خبر -

طرفداری- سرمربی ناپولی معتقد است این تیم شانس صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را دارد.

پس از تساوی ناپولی مقابل بارسلونا در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان جنارو گتوزو با اسکای ایتالیا مصاحبه ای انجام داد. او در مورد موضوعات زیر صحبت کرده است:

نظر در مورد بازی

امشب رنج کشیدیم زیرا بارسلونا مالکیت توپ را در اختیار داشت اما از نظر تاکتیکی تقریبا بی عیب و نقص بودیم. با این حال بارسلونا نیز به دردسر افتاد زیرا بسیار با دقت کار کردیم. می توانستیم در چند ضد حمله بهتر کار کنیم اما شاگردانم آنچه باید انجام می دادند را انجام دادند. ما به آنها فرصت های گلزنی بسیار کمی دادیم. می توانستیم در بازیسازی از عقب زمین و حفظ توپ بهتر عمل کنیم و به این دلیل کمی ناراحت هستم اما وقتی تیم در کل زمان بازی تلاش زیادی می کند بدیهی است که کمی خستگی در بازیکنان دیده خواهد شد. متاسفانه، شما در برابر تیمی مثل بارسلونا نمی توانید حتی یک اشتباه هم انجام دهید. فقط یک اشتباه روی جایگیری در خط دفاعی مرتکب شدیم و آنها از آن نهایت استفاده را بردند.

شانس صعود به دور بعد

اجازه بدهید در ابتدا روی بازی خود مقابل تورینو متمرکز شویم اما طبیعتا شانس برای هر دو تیم وجود دارد. وقتی به عنوان یک تیم بازی می کنیم می توانیم در بازی های خود عملکرد خوبی داشته باشیم. برای بازی برگشت زمان به منظور آماده سازی خواهیم داشت و می دانیم آنها بوسکتس و ویدال را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند. وظیفه ما رفتن به نیوکمپ و بازی کردن برای صعود است. ناپولی بازیکنان قدرتمند و خوب زیادی دارد البته نه به اندازه بارسلونا اما اگر با تمرکز و به عنوان یک تیم بازی کنیم شانس خود را خواهیم داشت. بازی برگشت دشوار است اما هنوز چیزی برای ما پایان یافته نیست.

عقب بازی کردن ناپولی

از زمانی که ستین به بارسلونا آمده آنها مرتبا و با روشی معین با 5 یا 6 بازیکن خود در فاز هجومی فشار وارد می کنند و تیم مقابل را مجبور می کنند تا از عمق دفاع کند و ما مجبور بودیم اینگونه بازی کنیم. اگر باعث می شدیم بارسلونا فضا داشته باشد آنگاه آنها می توانستند به ما ضربه بزنند. این امکان وجود داشت که بارسلونا در کل 90 دقیقه در باز کردن دروازه ما ناکام بماند اما ما فقط به دلیل یک اشتباه از آنها گل دریافت کردیم. آنها نتوانستند به ما آسیب بزنند و به سختی یک شوت داخل چارچوب داشتند. 

نظر شما