شناسهٔ خبر: 38486135 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

بیانی:

استقلال برای قهرمانی چیزی کم ندارد

تسنیم

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه این تیم چیزی برای قهرمانی کم ندارد، گفت: برد برابر ذوب‌آهن اصفهان ۶ امتیازی بود، چرا که اهمیت زیادی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی درباره برتری 2 بر یک تیم فوتبال استقلال مقابل ذوب‌آهن اصفهان در هفته بیستم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: در شرایطی که تماشاگران نبودند و مصدومان نیز هنوز بهبودی کامل را بدست نیاورده‌اند، گرفتن این سه امتیاز اهمیت زیادی داشت. بازی با ذوب‌آهن 6 امتیاز داشت، چون خیلی مهم بود که استقلال در کورس قهرمانی بماند. خدا را شکر که این اتفاق افتاد و استقلال در جدول باقی ماند.

وی در مورد شانس قهرمانی استقلال در لیگ برتر تصریح کرد: استقلال شرایط خوبی دارد و اگر مصدومان برگردند، وضعیت بهتر از این می‌شود. این استقلال برای قهرمانی چیزی کمتر از سپاهان و پرسپولیس ندارد. تنها مشکل استقلال نبود همه بازیکنان است و کار را برای کادر فنی سخت می‌کند. اگر فرشید اسماعیلی آماده شود، خط هافبک فوق‌العاده‌ای در کنار علی کریمی و مسعود ریگی خواهیم داشت. شیخ دیاباته نیز برسد، تیم خوبی در خطوط مختلف داریم، اما تنها مسئله این است که استقلال نباید مفت امتیاز از دست بدهد. بازیکنان باید بدانند که مساوی برابر با باخت است.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: استقلال باید به روند پیروزی‌هایش ادامه دهد. خوشبختانه بازیکنان اعتماد به نفس لازم را دارند، اما باید مراقب آنها بود، چون جوان هستند. استراماچونی پایه خوبی برای استقلال طرح‌ریزی کرد و امروز هم می‌بینیم که کادر فنی از همان سیستم سرمربی ایتالیایی استفاده می‌کند. طرفداران نیز راضی هستند، چون می‌دانند تیم‌شان خوب بازی می‌کند.

نظر شما