شناسهٔ خبر: 38485572 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

۳۷ برگزیده مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی مشخص شدند

مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) گفت: از ۶۸۰ شرکت‌کننده در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، ۳۷ نفر برگزیده شدند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین کریم مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) در گفت و گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص نتیجه برگزاری مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی گفت: ۶۸۰ نفر در هفت بخش مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی شرکت کردند که در نهایت ۳۷ نفر از میان این شرکت کنندگان برگزیده شدند. امیدوارم بتوانیم جوایز را قبل از پایان سال به دست برگزیدگان بخش‌های مختلف مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برسانیم.

او افزود: تعداد شرکت کنندگان در مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی نسبت به سال قبل افت داشت. سال گذشته تنها مسابقه کتابخوانی را برگزار کردیم و در آن مسابقات هزار و ۵۰۰ نفر شرکت کرده بودند. امسال تنها در بخش کتابخوانی ۵۷۷ نفر شرکت کردند. البته میزان جوایز در سال گذشته هم بیشتر از امسال بود و به نظرم این مسئله در کاهش استقبال از مخاطبان تاثیر داشت. سال گذشته ۳ جایزه ۵۰۰ هزار تومانی داشتیم ولی امسال به دلیل افزایش تعداد جوایز مبلغ آن کاهش یافت.

مدیر روابط عمومی موسسه امام خمینی (ره) ادامه داد: امسال تیزر مسابقات بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی برای تبلیغ در تلویزیون آماده نشد و تنها در برخی از سایت ها، پیام رسان‌ها و خبرگزاری هایمان این تیزر را نمایش دادیم. مسابقات کتابخوانی باران نور را هم از چند روز آینده آغاز می‌کنیم. این مسابقات به مناسبت اعیاد ماه رجب و شعبان برگزار می‌شود.

کریم بیان کرد: یکی از مسابقات کتابخوانی مان از مجموع مسابقات باران نور درباره ۱۱۰ حکمت از حکمت‌های نهج البلاغه است. مسابقه دوم درباره رساله حقوق امام سجاد (ع) است که به مناسبت چهارم شعبان میلاد امام سجاد (ع) برگزار می‌شود. همچنین مسابقه شعر و دلنوشته برگرفته از دعای عهد را به مناسبت نیمه شعبان خواهیم داشت. به برگزیدگان این مسابقه پس از داوری جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما