شناسهٔ خبر: 38485198 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شبح کرونا بر سر هواداران فوتبال اروپا/ هواداران لیورپول قرنطینه شدند

گروهی از هواداران تیم فوتبال لیورپول به دلیل سفر به ایتالیا قرنطینه شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گروهی از هواداران لیورپول که برای تماشای بازی تیمشان مقابل اتلتیکو مادرید، به اسپانیا سفر کرده و در مسیر بازگشت از ایتالیا به انگلیس برگشته بودند، قرنطینه شدند.

هفته گذشته لیورپول در حالی در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک بر صفر مقابل اتلتیکو مادرید شکست خورد که صد‌ها نفر از هواداران این تیم از انگلیس به اسپانیا سفر کرده بودند.

طبق گفته‌های لیورپول اکو، گروهی از هواداران برای بازگشت به انگلیس، مسیر ایتالیا را انتخاب کرده بودند که با توجه به شیوع ویروس کرونا در این کشور، وزارت بهداشت انگلیس از آن‌ها خواست به عنوان یک اقدام پیشگیرانه خود را قرنطینه کنند.

ایتالیا بیشترین موارد ابتلا به کرونا در اروپا را دارد.

علاوه بر این، به گزارش آ اس اسپانیا، ۴ هوادار والنسیا که برای حمایت از این تیم در دیدار برابر آتالانتا به میلان ایتالیا سفر کرده بودند، نشانه‌هایی از ابتلا به بیماری کرونا را گزارش داده اند.

هنوز تأیید نشده است که آیا این چهار هوادار به کووید ۱۹ مبتلا شده اند یا نه و آزمایشات مشخص می‌کند که آیا علائمی که آن‌ها گزارش کرده اند صرفاً آنفلوانزا یا یک بیماری فصلی مشابه است یا خیر.

مدیر بخش اپیدمیولوژی والنسیا گفت: حال این چهار نفر "خوب" است و توصیه کرد که بقیه ۲۵۰۰ هوادار والنسیا که برای تماشای این بازی به ایتالیا سفر کرده اند تست کرونا بدهند.

بيشتر بخوانيد: فوتبال ایتالیا زیر سایه کرونا

انتهای پیام/

نظر شما