شناسهٔ خبر: 38484913 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تعطیلی پنجشنبه بازار دامغان به منظور پیشگیری از گسترش ویروس کرونا

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان از تعطیلی پنجشنبه بازار دامغان خبرداد و گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا و مبتلا نشدن شهروندان تا اطلاع ثانوی پنجشنبه بازار دامغان تعطیل است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، صرفی رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان گفت: با عنایت به توصیه‌های بهداشتی و به منظور حفظ سلامت جامعه، برخی بازار‌های محلی و هفتگی مثل پنجشنبه بازار دامغان موقتا تعطیل است.

او با بیان اینکه ویروس کرونا در روی سطوح می‌تواند تا مدتی زنده بماند، افزود: رعایت بهداشت فردی و نکات آموزشی مهمترین راه پیشگیری از این بیماری است.

صرفی ابراز داشت: شست و شوی مرتب دست ها، حفظ فاصله بیشتر از یک متر با افرادی که علائم سرماخوردگی دارند و استفاده از ماسک در اماکن عمومی از راه‌های موثر در پیشگیری از ابتلا به این ویروس است.

رئیس اداره خدمات شهری شهرداری دامغان ادامه داد: با توجه به اینکه جمعیت زیادی هر هفته برای خرید و مایحتاج روزانه و متقابلا فروشندگان متعددی جهت عرضه و فروش محصولاتشان مراجعه می‌کنند امکان شیوع این ویروس به طور جدی وحود دارد و به همین جهت تا اطلاع ثانوی پنج شنبه بازار دامغان تعطیل است.

انتهای پیام / م

نظر شما