شناسهٔ خبر: 38484869 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سخنگوی گردان‌های القدس: مقاومت شهرک‌های صهیونیست‌نشین را به جهنم تبدیل کرد

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تأکید کرد گروه‌های مقاومت از جمله گردان القدس، شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه را به جهنم و مکانی که مناسب زندگی نیست، تبدیل کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، ابوحمزه در مراسم بزرگداشت شهید محمد الناعم در خان‌یونس در جنوب نوار غزه خاطرنشان کرد: هر عملیات مقاومت در هر زمان و هر مکان و تحت هر شرایط یا پیچیدگی سیاسی یک اقدام مشروع و برخوردار از پشتوانه مردمی است، ما افتخار می‌کنیم که خون خود را تقدیم کنیم تا ملت و امت در عزت و کرامت زندگی کنند.

این سخنگو تصریح کرد گردانهای القدس و مقاومت توانستند معادله موشک در برابر موشک و خون در برابر خون را تحکیم و تثبیت کنند.

وی افزود: مجاهدان آماده رفتن برای نبرد هستند، همان‌طور که زیاد النخاله دبیرکل جنبش جهاد اسلامی بر آن تأکید کرد و گفت "همان‌طور که برای نماز می‌رویم، برای نبرد و مبارزه هم می‌رویم."

سخنگوی شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی خطاب به اشغالگران اسرائیلی گفت: اگر بار دیگر برگردید (دست به تجاوز مجدد بزنید)، ما هم برمی‌گردیم (و پاسخ شما را می‌دهیم).

ابوحمزه بخشی از مأموریتهای شهید محمد الناعم را فاش کرد و گفت: این شهید مأموریتهای دشوار و سخت فراوانی را در یگان کماندویی گردانهای القدس با موفقیت انجام داد.

سخنگوی گردانهای القدس تصریح کرد: نبرد «بأس الصادقین» در راستای سلسله عملیات مقاومت انجام شد و آخرین نبرد با اشغالگران نخواهد بود.

وی ادامه داد: شراره مبارزه و نبرد در سرزمین فلسطین با وجود تمام توطئه‌ها همچنان شعله‌ور باقی خواهد ماند.

ابوحمزه همچنین به‌نمایندگی از گردانهای القدس به تمام گروههای فلسطینی و در رأس آنها گردانهای عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش حماس درود فرستاد و گفت گردانهای قسام در تماس دائم با گردانهای القدس در خلال نبرد «بأس الصادقین» بودند.

این سخنگو همچنین به ملت فلسطین درود فرستاد که پشت سر مقاومت ایستاده و با عزم و پافشاری فراوان از آن پشتیبانی می‌کند.

وی متعهد شد که گردانهای القدس پرچمدار مقاومت تا تحقق پیروزی است.

نوار غزه در پی جنایت هولناک اشغالگران در به شهادت رساندن یک رزمنده مقاومت به‌نام محمد الناعم در صبحگاه بیست و سوم فوریه در نزدیکی دیوار امنیتی در شرق خان‌یونس و رفتار توهین‌آمیز آنها با پیکر این شهید شاهد نبرد رزمندگان گردانهای القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی با متجاوزان صهیونیست بود که طی آن این گروه در پاسخ به این جنایت دهها موشک به‌سمت شهرکهای صهیونیست‌نشین شلیک کرد و ارتش رژیم صهیونیستی هم مناطق مختلف نوار غزه را بمباران کرد، اما با پاسخ کوبنده مقاومت روبه‌رو شد که طی دو روز نبرد، شهرکهای صهیونیست‌نشین موشک‌باران شد و وضعیت رعب‌آوری را برای اشغالگران به وجود آورد و در نهایت با میانجی‌گری مصر و سازمان ملل، شامگاه دوشنبه آتش‌بس برقرار شد.

منابع فلسطینی همچنین از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به شمال شرقی کرانه باختری خبر دادند که طی آن دست‌کم 56 نفر در این یورش زخمی شدند، اشغالگران از گلوله جنگی و گلوله پلاستکی و گاز اشک‌آور علیه فلسطینیان استفاده کردند که در محکومیت طرح شوم آمریکایی صهیونیستی موسوم به معامله قرن در حال تظاهرات بودند که هدف حمله صهیونیستها قرار گرفتند.

انتهای پیام/+

نظر شما