شناسهٔ خبر: 38484373 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

گواردیولا در کنفرانس قبل از بازی با رئال مادرید: منچسترسیتی لایق حضور در لیگ قهرمانان است؛ نمی‌توانیم کنترلی روی شانس داشته باشیم

میلاد وفادار

سرمربی اسپانیایی سیتیزن‌ها به خوبی می‌داند که تیمش کار آسانی پیش رو ندارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- پپ گواردیولا در نشست خبری خود قبل از تقابل منچسترسیتی-رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شد.

به گزارش MEN، سرمربی سیتیزن‌ها در ابتدای این نشست در مورد وضعیت رحیم استرلینگ گفت:

بله، رحیم آماده است. شرایط جسمانی‌اش خیلی خوب است و می‌خواست مقابل وست هم و لسترسیتی بازی کند که دکتر گفت باید مواظب باشیم. او پس از 15 روز خواستار بازی کردن بود. سرعت ریکاوری کردن او شگفت آور است.

آیا این شانس پایانی این ترکیب برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان است؟

به هیچ وجه. این بازیکنان فرصت زیادی برای قهرمانی خواهند داشت. قرار است با تیم بزرگی بازی کنیم و می‌دانیم چه چالشی در پیش داریم. این آخرین شانس نیست. هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی در آینده می‌افتد. ما یک فرصت داریم و تلاش می‌کنیم خودمان باشیم. اگر میل به برنده شدن وجود نداشته باشد، غیر ممکن است ولی این هم یک بازی دیگر است؛ همین و بس.

لکه‌دار شدن شهرت سیتی

مدت زیادی به ما مشکوک بودند. این حق را داریم تا اعتراض کنیم. به افراد حاضر در باشگاه اعتماد دارم. آن‌ها ادعاها و اسناد را به من نشان دادند. درخواست تجدید نظر می‌دهیم و به این امر خوشبین هستیم. ما لایق حضور در لیگ قهرمانان هستیم. اگر با درخواست ما موافقت نشود، باید آن را همراه بازیکنانی که می خواهند بمانند، بپذیریم. به باشگاه اعتماد دارم. به عنوان باشگاه درخواست تجدید نظر می‌دهیم و منتظر نتیجه‌اش می‌مانیم.

احتیاج به شانس برای قهرمانی در لیگ قهرمانان

اول از همه باید خوب بازی کرد. باید قوی باشیم، هم کیفیت داشته باشیم و هم شانس. شانس داشتن در این مرحله مهم است ولی نمی‌توانیم کنترلی روی آن داشته باشیم. فصل قبل در بازی با لیورپول دیدید... همه چیز به تصمیمات بستگی دارد. باید تمرکز بالایی داشت و ضمنا برای خوش شانس بودن تلاش کرد. من برنده شدن با تصمیمات اشتباه را دوست ندارم. VAR، داوران... این بخشی از بازی است و ما کنترلی بر این بخش نداریم.

تاکید بیش از حد روی حریف

وقتی یک بازیکن سابق چنین حرفی می‌زند، این یک انتقاد نیست. این برای من یک آگاهی است. پنج سال از تقابل من با رئال مادرید می‌گذرد. گاهی بیش از حد کار می‌کنم. توماس و سایر بازیکنان نمی‌توانند بگویند آن‌ها را آماده شرکت در مسابقه‌ای نکردم؛ چه در بارسلونا، چه مونیخ و چه سیتی. حتی در بازی‌هایی که شکست می‌خوریم. در دوران بازی کردن هر چه اطلاعات بیشتری داشتم، بهتر با حریف مواجه می‌شدم. به من اعتماد به نفس می‌بخشید. شاید حق با او باشد. همیشه تلاش می‌کنم به بازیکنانم اعتماد به نفس ببخشم.

غیبت ادن هازارد

این که اینجا نیست، خیلی بد است. این افتخار را داشتم تا در انگلیس شاهد بازی‌هایش باشم و از آن‌ها رنج ببرم. وقتی او را از نزدیک ببینید، با خودتان می‌گویید عجب بازیکنی! به نظرم رئال مادرید قرارداد خیلی خوبی بست. ایکاش در این بازی حضور داشت. او بازیکن بی نظیری است. 

نظر شما