شناسهٔ خبر: 38484326 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

راه ارتباطی دوره به ویسیان مسدود شد

فرماندار دوره چگنی گفت: شدت بارش‌ها از عصر امروز سه شنبه تاکنون موجب انسداد راه ارتباطی شهر دوره به ویسیان شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،   قدرت الله ترابی نژاد شامگاه سه شنبه افزود: به دلیل تخریب یا انسداد پل‌های روستایی واقع در مسیر ارتباطی این ۲ شهر در حال حاضر راه ارتباطی آن‌ها قطع است.

وی اظهار داشت: رودخانه در محل پل چم دیوان طغیان و تردد را غیرممکن کرده؛ پل موقت روستای دلبر سادات نیز به دلیل حجم بارندگی و شدت آب تخریب شده؛ آب در پهنای ۱۰۰ متر پشت پل نوسازی شده حیات الغیب جمع شده که با ادامه روند بارش ها؛ تخریب یا آسیب آن دور از انتظار نیست.

فرماندار دوره چگنی با بیان اینکه روستا‌های حاشیه کشکان هشدار تخلیه دریافت کرده و اهالی برخی روستا‌ها از جمله دوآب؛ چم خشکه و چم پلک نیز محل را ترک کرده اند ادامه داد: کمپ‌های اسکان موقت برای شهروندان دوره چگنی برپا و نشانی آن در اختیار مردم قرار گرفته است.

ترابی نژاد با اشاره به سرریز بخشی از آب‌های خرم رود؛ نورآباد و الشتر به سمت کشکان و کانال درون شهری دوره گفت: این کانال سرریز کرده و چنانچه بارش‌ها به همین منوال باشد احتمال ورود سیلاب به شهر دوره بسیار خواهد بود که بر همین اسا در اولین اقدام منازل و واحد‌های تجاری اطراف این کانال تخلیه شده اند.

به گفته وی تاکنون گزارشی در خصوص خسارت بارش به روستا‌ها بجز تخریب سه واحد دریافت نشده است.

به گزارش هواشناسی بارش‌ها با میانگین ۱۷۰ میلیمتر تا فردا چهارشنبه فروکش می‌کند.

انتهای پیام/د

برچسب‌ها:

نظر شما