شناسهٔ خبر: 38483646 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باید از خام فروشی پسته جلوگیری کنیم

نماینده منتخب مردم تریت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید از خام فروشی پسته جلوگیری کنیم، توجه به تولید در بخش‌های کشاورزی و دامداری در این سه شهرستان را ضروری عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از تربت حیدریه، محسن زنگنه امشب در نشست خبری که در سالن شهید تندگویان شرکت نفت تربت حیدریه برگزار شد، اظهار کرد: جریان انقلابی شیفته خدمت و خادم ملت است، این جریان برای رسیدن به جایگاه اخلاق را زیر پا نمی‌گذارد، مردم را محرم خود می‌داند، با آنها مهربان است.

نماینده منتخب مردم تریت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی اولویت کاری خود درمنطقه را شامل استقرار کامل عدالت در این سه شهرستان از تمام جنبه‌ها از جمله تقسیم منابع انسانی و اداری دانست و اضافه کرد: باید از خام فروشی پسته جلوگیری کنیم، همچنین، توجه به تولید در بخش‌های کشاورزی و دامداری در این سه شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به اینکه باید تولید در بخش کشاورزی به ویژه پسته در مه ولات را به عنوان سرمایه‌ای مهم در نظر گرفته و حداقل بخشی از آن را در این شهرستان حفظ کنیم، متذکر شد: اصلاح بورس محصولات کشاورزی مهمی از جمله زعفران، ارائه آموزش‌های لازم به کشاورزان در مراحل مختلف کاشت، داشت و برداشت همراه با  برداشت مکانیه و بسیج نیروی مردمی در بخش کشاورزی از جمله برنامه‌هایم در مجلس شورای اسلامی است.

زنگنه با تاکید بر اینکه باید نظارت درستی بر خروج زعفران داشته باشیم، یادآور شد: با توجه به اینکه اختلاف قیمت بین مرکز صادراتی و داخل بسیار بالا است، تعارضی به وجود می‌آید که با تشکیل کمیته زعفران می‌توانیم مشکلات و تعارض موجود را کاهش دهیم.

نماینده منتخب مردم تریت حیدریه، زاوه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: معتقدم سن مدیران حداکثر باید 50 سال و بومی منطقه باشد، مبنای ما براساس شایسته سالاری است، اما در مقابل مدیری که شایستگی ندارد تمام قد می‌ایستیم.

انتهای پیام/ 70031

نظر شما