شناسهٔ خبر: 38483602 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان شد

طی مراسمی رامین میرزایی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، زهرا اربابی سه‌شنبه شب در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به لزوم همکاری همه‌جانبه دستگاه‌ها برای توسعه استان اظهار کرد: سایر دستگاه‌های سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان، باید در راستای مباحث توسعه‌ای همکاری داشته است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه باید ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای استان زنجان شناسایی شود، بیان کرد: با توجه به اینکه سند آمایش تدوین و اجرا می‌شود، تحقق توسعه نزدیک‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل به راحتی می‌توان از تنگناهای موجود خارج شد، اضافه کرد: مدیریت علمی و با بصیرت کشور برای خروج از این شرایط نیاز ضروری است.

معاون توسعه منابع انسانی سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه کشور همواره توانسته برای مشکلات پیش‌آمده، راهکار خلاقانه پیدا کند، ادامه داد: در کشور باید نظام مدیریت تقویت شود، در غیر این صورت نقص به وجود می‌آید.

وی خواستار بهره‌مندی از نظرات نخبگان و کارشناسان استان در تصمیم‌گیری‌ها شد و گفت: مدیریت به سمت بهبود و بهتر شدن، موجب ایجاد فکر و جریان جدید می‌شود.

استاندار زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه کشور امروز در جنگ اقتصادی است، بیان کرد: در استان زنجان مدیران توانمندی وجود دارند که هماهنگی بالایی بین آنان وجود داشته و همین موضوع موجب شده، زنجان جزو سه استان برتر در بحث تسهیل کسب و کار و استان امن کشور باشد.

 فتح‌الله حقیقی از افزایش ۳۷ درصدی پرداخت تسهیلات به بخش‌های مختلف از جمله صنعت، معدن، تجارت، کشاورزی و ... نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: در سالی که گذشت 5 هزار و 67 نفر تحت پوشش بیمه اجباری قرار گرفتند 

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، طی مراسمی ضمن قدردانی از شهرام طهماسبی در ریاست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان و رامین میرزایی به عنوان رئیس این سازمان معارفه شد.

انتهای پیام/ق73009/ق

نظر شما