شناسهٔ خبر: 38483530 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرماندار ملارد در گفتگو با«بسیج»خبر داد:

کشف۱۲هزار عدد ماسک در شهرستان ملارد/ نبود بیمارستان در ملارد کار را دشوار می کند

خبرگزاری بسیج: فرماندار شهرستان ملارد از کشف۱۲هزار عدد ماسک در این شهرستان خبر داد و‌گفت:عرضه این ماسکها رایگان است و بعد از تأییدیه از سوی شبکه بهداشت صورت می گیرد.

صاحب‌خبر -

 

سجاد برنجی،فرماندار شهرستان ملارد در گفتکو با خبرنگار غرب استان تهران خبرگزاری بسیج،با انتقاد از نبود بیمارستان و ‌مراکز مجهز بهداشتی در این شهرستان خاطر نشان کرد:متاسفانه ملارد با جمعیتی بیش از450هزار نفر  فاقد بیمارستان است و در چنین بحرانی که با آن روبه رو‌هستیم قطعا به مشکل بر خواهیم خورد.

وی در ادامه این مطلب افزود:خوشبختانه مورد مثبتی به کرونا در ملارد گزارش نشده است،اما نبود امکانات پزشکی مجهز میتواند  معضل بزرگی را رقم بزند.

برنجی ادامه داد:در این راستا با مدیران بیمارستانهای همجوار مذاکرات و‌مکاتباتی صورت گرفته است،که بر اساس آن اگر فردی مشکوک به این ویروس  در سطح شهرستان مشاهده شد،سریعا مراتب را به شبکه بهداشت و درمان ملارد جهت اقدامات بعدی منعکس نمایند.

نماینده دولت در شهرستان ملارد،از کشف12هزار عدد ماسک با همکاری دادستان این شهرستان خبر داد و‌خاطر نشان کرد:این ماسکها به صورت رایگان و‌پس از تأییدیه شبکه بهداشت و درمان  در بازار عرضه خواهد شد.

به گفته وی،نحوه توزیع ماسکهای کشف شده در بین شهروندان اطلاع رسانی خواهد شد.

فرماندار شهرستان ملارد، در خصوص اقدامات صورت گرفته برای پیشگیری از سرایت ویروس کرونا در این شهرستان افزود:با مدیران عامل واحدهای تولید کننده مواد ضد عفونی کننده،رایزنی هایی صورت گرفته،تا نسبت به افزایش تولید و عرضه در ملارد اقدام نمایند.

 برنجی در خاتمه این گفتگو،ضمن حفظ آرامش و رعایت توصیه های بهداشتی،یادآور شد:در حال حاضر مردم از برگزاری محافل و‌مجالس عمومی همچون ختم و‌عروسی  و‌غیره...تا اطلاع ثانوی خودداری نمایند.

 

انتهای پیام//

نظر شما