شناسهٔ خبر: 38483409 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

اعتراض دسته جمعی استقلالی‌ها؛

اعتراض دسته‌جمعی استقلالی‌ها/ سازمان لیگ تصمیم قاطع نگیرد به سیرجان نمی‌رویم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: اعلام می‌نمایم در صورتی‌که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نشود، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرگزاری آنا  فرهاد مجیدی که قرار است تیمش این هفته برای دیدار مقابل گل گهر سیرجان به این شهر کویری سفر کند، مثل اعضای کادر و بازیکنان از این سفر و مخاطراتی که ممکن است به همراه آن وجود داشته باشد، دل نگران است. در عین حال او در لابلای صحبت‌های امروزش با سایت باشگاه استقلال، بحثی مهم درباره دیدار سپاهان و پرسپولیس را مطرح کرده که می‌تواند منجر به یک موج تازه در بین تیم‌های مدعی فوتبال ایران بشود.

مجیدی در مصاحبه امروزش گفته است: باید از تصمیم گیرنده‌ها پرسید که آیا حتماً باید یکی از ما جان خودمان را از دست بدهیم تا مسئولین به فکر سلامتی بازیکنان و مربیان باشند؟ ما جانمان را از سر راه آوردیم؟ ما ضد ویروس هستیم؟! مگر بازی‌های لیگ ایتالیا لغو نشده؟ آنها کمتر از ما به فکر بهداشت و سلامتی‌شان هستند؟ فرودگاه‌ها، اتوبوس‌ها، هتل‌ها همگی پاک و ضد ویروس هستند که ما باید به خاطر چند بازی سفر کنیم و جانمان را به خطر بیندازیم؟ چرا موضوع به این سادگی را درک نمی‌کنند؟ ارزش جان انسان‌ها از فوتبال و لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا خیلی خیلی بیشتر است. 

بعد از صحبت‌های فرهاد مجیدی سرمربی آبی‌پوشان وریا غفوری کاپیتان استقلالی‌ها و روزبه چشمی نیز در فضای مجازی موضع خود در قبال برگزاری مسابقات لیگ برتر بدون تماشاگر و لغو نشدن بازی‌ها را اعلام کردند.

وریا غفوری:

روزبه چشمی:

اسماعیل خلیل‌زاده، سرپرست باشگاه استقلال نیز موضع خود در قبال برگزاری دیدار استقال و گل گهر سیرجان این چنین اعلام کرد: این‌جانب پس از ارسال درخواست رسمی به سازمان لیگ تا لحظه صدور این اطلاعیه منتظر بودم تا رقابت‌های لیگ برتر به دلیل پیشگیری از ویروس کرونا لغو شود اما متأسفانه هنوز اقدام لازم صورت نگرفته است!

از آنجا که خود را در قبال سلامتی بازیکنان، مربیان، پزشکان، کادر اجرایی تیم و نگرانی خانواده‌های آنها و میلیون‌ها هوادار عزیز تیم استقلال مسئول می‌دانم، بدین‌وسیله اعلام می‌نمایم در صورتی‌که تا ظهر فردا تصمیم لازم از طرف سازمان لیگ منتشر نشود، دستور اعزام تیم استقلال به سیرجان صادر نخواهد شد.

انتهای پیام/4127/

 

 

نظر شما