شناسهٔ خبر: 38482835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

با ورود سامانه بارشی اخیر

بارندگی‌های کوهرنگ به ۱۴۲ میلیمتر رسید

شهرکرد_ ایرنا_ مدیرکل دفتر مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: میزان بارندگی‌های شهرستان کوهرنگ ناشی از سامانه اخیر به ۱۴۲ میلیمتر رسیده است.

صاحب‌خبر -

مرتضی زمان‌پور شامگاه سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد: این میزان بارش به‌دنبال سامانه بارشی اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ عصر سه‌شنبه ثبت شده است.
وی افزود: در این مدت میزان بارش‌ها در شهرکرد ۸.۵ میلیمتر، لردگان ۱۲ میلیمتر، بروجن ۲.۳ میلیمتر، اردل ۳۳.۹ میلیمتر، فارسان ۳۵.۵ میلیمتر، سامان ۱۲.۶ میلیمتر و ایلبگی از توابع سامان ۲۲.۱ میلیمتر بوده است.
زمان‌پور تصریح کرد: بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه اخیر در بلداجی از توابع بروجن ۷.۶ میلیمتر، در فرخشهر از توابع شهرکرو ۷.۵ میلیمتر، در شلمزار مرکز شهرستان کیار ۳۵.۶ میلیمتر، در بن ۱۶.۷ میلیمتر، در دوآب صمصامی از توابع کوهرنگ ۶۹.۹ میلیمتر، در مال‌خلیفه از توابع لردگان ۵ میلیمتر و در سورشجان از توابع شهرکرد ۳۰ میلیمتر گزارش و ثبت شد.
به گزارش ایرنا، در پی وقوع سیلاب روز سه‌شنبه در شهرستان کوهرنگ، اهالی ۷ روستای این شهرستان خروج اضطرای داده شدند و در مکان امن ساکن شده‌اند.
شهرستان کوهرنگ از مناطق برف‌گیر استان چهارمحال و بختیاری در ۹۰ کیلومتری مرکز این استان قرار دارد.
بنا بر اعلام اداره‌کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری بارش‌ها تا اواسط روز چهارشنبه در این استان تداوم دارد و برای شهرستان کوهرنگ بیش از ۲۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.

نظر شما