شناسهٔ خبر: 38482825 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

خسارت ۲۰ میلیون‌ دلاری مقاومت فلسطین به رژیم صهیونیستی در ۲ روز

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که گروه‌های مقاومت در نوار غزه، با شلیک موشک و راکت به شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف غزه، 20 میلیون دلار بر ارتش این رژیم هزینه تحمیل کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

العالم- فلسطین اشغالی

اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن یکی از نیروهای مقاومت فلسطین در مرز نوار غزه به تقابل گروه‌های مقاومت با این رژیم در دو روز گذشته منجر شد و این گروه‌ها توانستند بر صهیونیست‌ها هزینه تحمیل کنند.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی عصر امروز سه‌شنبه (۶ بهمن) اعلام کرد که پدافند موشکی این رژیم (گنبد آهنین) برای مقابله با راکت‌ها و موشک‌های جنبش جهاد اسلامی فلسطین طی دو روز گذشته، شمار زیادی موشک شلیک کرده که هزینه آن‌ها، ۲۰ میلیون دلار است.

ارتش رژیم صهیونیستی یکشنبه این هفته در حمله توپخانه‌ای و گلوله‌باران به نوار غزه «محمد الناعم» یکی از رزمندگان جهاد اسلامی را به شهادت رساند و مدعی شد وی قصد کار گذاشتن بمب در مرز غزه را داشته است. صهیونیست‌ها پس از به شهادت رساندن الناعم با بیل مکانیکی اقدام به بی‌حرمتی به پیکر این شهید فلسطینی کردند.

گردان‌های قدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی در واکنش به جنایت صبح امروز سه‌شنبه نیز صهیونیست‌ها ده‌ها راکت به شهرک‌های صهیونیستی اطراف نوار غزه شلیک کردند.

فارس

نظر شما