شناسهٔ خبر: 38482494 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

مارادونا: امیدوارم مسی در ناپل بازی خوبی انجام ندهد؛ بارسلونا زیستگاه طبیعی لئو است و همان‌جا فوتبالش را تمام می‌کند

نوید معصومی

دیگو مارادونا درگیر مقایسه های رسانه ها بین خودش و مسی نشد و امیدوار است ناپولی یک غافلگیری بزرگ برای بارسلونا باشد. ال دیگو سابقه بازی در هر دو تیم را در کارنامه دارد.

صاحب‌خبر -

طرفداری - مارادونا اسطوره باشگاه ناپولی است. او در کارنامه اش سابقه بازی در بارسلونا را هم دارد ولی می گوید در بازی این دو تیم، طرفدار ناپولی خواهد بود.

به گزارش ll Mattino، دیگو مارادونا در سال 1984 به ناپولی رفت و در دوره 6 ساله ای که پیراهن این تیم ایتالیایی را بر تن کرد، به یک نام درخشان در تاریخ فوتبال ایتالیا بدل شد. او با این تیم دو قهرمانی لیگ، یک قهرمانی سوپرجام، یک قهرمانی کوپا ایتالیا و یک قهرمانی در جام یوفا به دست آورد. مارادونا در مورد بازی ناپولی و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا گفت:

ناپولی فصل پیچیده ای را سپری می کند. آنها در طی 15 سال اخیر که دی لورنتیس مالک باشگاه بوده، سخت ترین فصل را سپری می کنند. گتوزو ثابت کرده که مرد بزرگی برای رختکن است اما دوره جدیدی است که ناپولی باید آغاز کند و این آسان نخواهد بود. بازی مقابل بارسلونا بسیار سخت خواهد بود اما در فوتبال نمی توان پیش بینی کرد. بنابراین امید من این است که ناپولی یک غافلگیری بزرگ باشد و مردم ناپل را خوشحال کند. 

مارادونا اعتراف کرد که ترجیح می دهد هم وطنش لیونل مسی در ناپل شب خوبی نداشته باشد و دوست ندارد در مورد مقایسه بین او با مسی صحبت کند:

امیدوارم لئو در ناپل بازی خوبی انجام ندهد و این مقایسه هایی که 20 است که انجام می دهید، چه ارزشی دارد؟ من خاطرات فوق العاده ای از لئو در دوره مربیگری ام در تیم ملی آرژانتین دارم. دیدن بازی و تمرینات او لذتبخش بود.

پس از یک هفته عجیب در بارسلونا، شایعاتی در مورد خروج مسی از بارسلونا به گوش می رسید اما مارادونا در این مورد گفت:

بارسلونا زیستگاه طبیعی لئو است. او آنجا کارش را آغاز کرد و همان جا فوتبالش را تمام خواهد کرد. 

نظر شما