شناسهٔ خبر: 38482411 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

داوری آثار ارسالی به نخستین مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس»/ 20 اثر برگزیده شد

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد از داوری آثار ارسالی به مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» خبر داد و گفت: در مجموع دردو بخش ادبی و هنری، 20 اثر برگزیده شد.

صاحب‌خبر -

«کمال جهانبخشی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یاسوج، از داوری آثار ارسالی به مسابقه ادبی و هنری کودک و نوجوان با موضوع «روحانیت و دفاع مقدس» خبر داد و اظهار داشت: این مسابقه با مشارکت اداره‌ کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حوزه هنری استان برگزار شد.

داوری آثار ارسالی به نخستین مسابقه ادبی و هنری «روحانیت و دفاع مقدس»/ 20 اثر برگزیده شد

وی افزود: این مسابقه در دو بخش ادبی (نامه‌ای به شهید و دلنوشته) و هنری (نقاشی)  برگزار شد که پس از داوری آثار، در هر بخش 10 اثر برگزیده شد.

مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این تعداد اثر از بین 250 اثر ارسالی به دبیرخانه مسابقه انتخاب شد، گفت: به زودی طی آیینی جوایز مسابقه به برگزیدگان اهدا می‌شود.

جهانبخشی با اشاره به اینکه این مسابقه برای نخستین بار در استان برگزار شد، عنوان کرد: هدف از برگزاری چنین برنامه‌هایی برای کودکان و نوجوانان، آشنایی این قشر با فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی است.

انتهای پیام/

نظر شما