شناسهٔ خبر: 38480703 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

هیلاری کلینتون: اولویت من شکست ترامپ است

وزیر خارجه اسبق آمریکا اولویت کاری خود را برکناری رئیس‌جمهور فعلی آمریکا از قدرت عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه‌ ای بی سی نیوز، هیلاری کلینتون، وزیر خارجه اسبق آمریکا علی‌رغم ابراز تردید نسبت به پیروزی برنی سندرز، سناتور ایالت ورمونت در انتخابات آتی این کشور اعلام کرد از نامزد حزب دموکرات هر فردی که باشد، حمایت خواهد کرد.

کلینتون که در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ آمریکا توانست با شکست سندرز نامزد حزب دموکرات شود، در یک فستیوال اعلام کرد: اولویت من شکست دونالد ترامپ است.

نامزد شکست خورده دموکرات‌ها در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا گفت: می‌خواهم منتظر بمانم و ببینم ما چه کسی را نامزد (حزب دموکرات) می‌کنیم. من از این نامزد حمایت خواهم کرد و شنیدن این حرف از من باعث تعجب شما نخواهد بود که فکر می‌کنم ضروری است که ما (ترامپ) را بازنشسته کنیم.

وزیر خارجه سابق آمریکا در حالی درباره پیروزی سندرز در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ابراز تردید کرد که نتایج نظرسنجی‌های اخیر حاکی از پیشتازی او نسبت به دیگر رقبای دموکراتش است.

پیشتر نیز اعلام شد سناتور چپگرای ایالت ورمونت از بخت بالایی میان رای دهندگان حزب دموکرات در این ایالت برخوردار است. پیش‌تر تمامی نظرسنجی‌ها از پیروزی وی در انتخابات نوادا خبر داده بودند.

انتهای پیام/

نظر شما