شناسهٔ خبر: 38480557 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

چارلی نیکولاس: فکر نمی کنم نیکولاس پپه شایسته دریافت شانس دیگری برای به میدان رفتن باشد؛ از ساکا باید در عقب زمین استفاده شود

احمدرضا بختیاری

مهاجم سابق توپچی ها به انتقاد از وینگر گران قیمت آرسنال می پردازد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- چارلی نیکولاس، مهاجم اسبق توپچی ها، پیروزی آرسنال در برابر اورتون را مطمئن نمی داند و معتقد است که آن ها نباید اجازه دریافت 2 گل را به اورتونی ها می دادند.

به گزارش اسکای، چارلی نیکولاس درباره عملکرد توپچی ها در بازی برابر اورتون و بازی بعدی این تیم در لیگ اروپا در برابر المپیاکوس در روز پنجشنبه می گوید:

فکر نمی کنم که این پیروزی مطمئنی برای آرسنال بوده باشد. میکل آرتتا به این موضوع فکر خواهد کرد که آن ها دوبار به اورتون اجازه گلزنی دادند. برند لنو دروازه آرسنال از خطر گل خوردن چندین بار نجات داد اما در صحنه گل دوم اورتون اشتباه بدی را مرتکب شد. در بازی با المپیاکوس، فکر می کنم جو ویلوک و لاکازات به میدان خواهند آمد. شما باید پیر امریک اوبامیانگ را برای گلزنی تیم خود حفظ کنید. آیا نیکولاس پپه یک بار دیگر به میدان خواهد رفت؟ احتمالا بله. آیا پپه شایسته دریافت شانس دیگری برای بازی کردن است؟ احتمالا خیر! نگاه من به گابریل مارتینلی است. بازی در مقابل منچسترسیتی به تعویق افتاده است زیرا آن ها در فینال کارابائو کاپ حضور دارند و این بدان معنی است که آرسنال می تواند با خیالی آسوده در برابر المپیاکوس بازی کند و به جمع 16 تیم پایانی راه یابد.

وی در ادامه افزود:

شاید هنوز هم تصور کنید که آرسنال با ترکیب بازی قبلی خود (در برابر اورتون) به میدان برود اما آرتتا مجددا چیزهایی را تغییر خواهد داد. ممکن است سوکراتیس در بازی با المپیاکوس وارد میدان شود، درحالی که این امکان وجود دارد تا هکتور بیرین از ترکیب بازی کنار گذاشته شود. شما باید بوکایو ساکا را در عقب زمین بازی دهید. این باعث می شود تا هم بتوان از توانایی های او در حملات استفاده کرد و هم از لحاظ دفاعی نیز بتوان از توانایی های او استفاده کرد.

نظر شما